Negocio familiar local de Maple Shade NJ (856-665-4454). ¡Si alguna vez estás en el área detente! Disponemos de todo lo que necesitas para conducir tu motocicleta. Cascos, chaquetas, chalecos, accesorios, ropa Harley-Davidson para niños.
¡¡SÍ!! ¡COMBINAMOS EL ENVÍO DE VARIOS ARTÍCULOS!
Ubicación: Estados UnidosUsuario desde: 15 nov 2001Vendedor: leatherboundonline
An error has occurred
Quiénes somos
Negocio familiar local de Maple Shade NJ (856-665-4454). ¡Si alguna vez estás en el área detente! Disponemos de todo lo que necesitas para conducir tu motocicleta. Cascos, chaquetas, chalecos, accesorios, ropa Harley-Davidson para niños.
¡¡SÍ!! ¡COMBINAMOS EL ENVÍO DE VARIOS ARTÍCULOS!
Ubicación: Estados UnidosUsuario desde: 15 nov 2001Vendedor: leatherboundonline
Excellent seller who sells quality products at affordable prices. My items were packaged with care and arrived on-time. The seller answered all my questions and was very professional. This seller definitely deserves 10/10 and 5- STARS!
s***d (420)- Votos emitidos por el comprador.
Últimos 6 meses
Compra verificada
SUPER eBay seller! High quality item, well packaged, delivered fast, and a great value, too. Highly recommended!
h***g (1878)- Votos emitidos por el comprador.
Últimos 6 meses
Compra verificada
Item received as described and shipped fast for free! Highly recommended 5 Star Ebay Seller!!!
j***p (1465)- Votos emitidos por el comprador.
Últimos 6 meses
Compra verificada
Wow! Super Fast Delivery! Just as Described! Will Buy from Seller Again!
t***l (30)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
This seller needs to find a better shipping partner. My package started out in NJ went to Penn. and then to ST. Louis. I received notice it is now back in NJ. I live 120 miles SSE of St. Louis.
Respuesta de leatherboundonline- Votos a los que ha respondido el vendedor leatherboundonline.- Votos a los que ha respondido el vendedor leatherboundonline.
Unfortunately, USPS missorted your package, which was completely out of our control. We stayed in contact with you and USPS throughout the process to help get it resolved, and we’re glad your package was eventually delivered. Please keep in mind that leaving negative feedback for USPS-related issues can really hurt small businesses like ours, even when we do everything we can to make it right.