|En la categoría:
¿Quieres vender uno?

Restauración del poder innato de los estudiantes: - Libro de bolsillo, de El Yaafouri Louise - Muy bueno-

Texto original
Restoring Students' Innate Power: - Paperback, by El Yaafouri Louise - Very Good
Estado:
En muy buen estado
Precio:
USD24,16
Aproximadamente22,61 EUR
Respira tranquilidad. Envíos y devoluciones gratis.
Envío:
Gratis Envío Económico. Ver detallespara el envío
Ubicado en: Philadelphia, Pennsylvania, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el vie. 21 jun. y el lun. 24 jun. a 43230
Calculamos el plazo de entrega con un método patentado que combina diversos factores, como la proximidad del comprador a la ubicación del artículo, el servicio de envío seleccionado, el historial de envíos del vendedor y otros datos. Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
30 días para devoluciones. El vendedor paga el envío de la devolución. Ver detalles- Más información sobre devoluciones
Pagos:
     

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. 

Información del vendedor

Registrado como vendedor profesional
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:404898847818
Última actualización el 18 jun 2024 01:20:16 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones

Características del artículo

Estado
En muy buen estado: Libro que se ha leído y que no tiene un aspecto nuevo, pero que está en un ...
Book Title
Restoring Students' Innate Power: Trauma-Responsive Strategies fo
ISBN
9781416630753
Subject Area
Education
Publication Name
Restoring Students Innate Power : Trauma-Responsive Strategies for Teaching Multilingual Newcomers
Item Length
10 in
Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
Subject
General
Publication Year
2022
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Author
Louise El Yaafouri
Item Width
7 in
Item Weight
16 Oz
Number of Pages
Xi, 243 Pages

Acerca de este producto

Product Information

This book explores the effects of trauma on newcomer students and presents stress-mitigating strategies that empower these multilingual students as they transition to a new environment. Diverse insights and experiences bring high-powered learning spaces to life. However, the cultural backgrounds of newcomer students and their families can be very different from the dominant norms of the new community, resulting in misalignments that constitute a persistent challenge. In addition, the process of arriving can exacerbate stress. Entering a new school or classroom means situating oneself within a new context of language, culture, community, and shifting personal identities. This transition shock contributes to a sense of diminished power. In serving these students, we can't afford to leave transition shock out of our conversations about trauma. We must not only stitch together pieces of culturally responsive practice and trauma-informed care but also become practitioners of stress-mitigating strategies that empower newcomer students. We must focus instruction on our students' unique identities. We must restore their power. In Restoring Students' Innate Power, newcomer educator and cultural competency expert Louise El Yaafouri presents * An understanding of transition shock and how stress and trauma affect recent arrivers. * The four pillars of transition shock and how they affect learning. * How students see themselves and how the cultural aspects of their identities inform teachers' work in mitigating transition shock. * How social-emotional learning links to trauma-informed practice. This book isn't exclusively about trauma; it's about restoring power. The distinction is critical. Focusing on the trauma or traumatic event roots us in the past. Restoration of power moves us forward.

Product Identifiers

Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
ISBN-10
1416630759
ISBN-13
9781416630753
eBay Product ID (ePID)
24057265264

Product Key Features

Author
Louise El Yaafouri
Publication Name
Restoring Students Innate Power : Trauma-Responsive Strategies for Teaching Multilingual Newcomers
Format
Hardcover
Language
English
Subject
General
Publication Year
2022
Type
Textbook
Subject Area
Education
Number of Pages
Xi, 243 Pages

Dimensions

Item Length
10 in
Item Width
7 in
Item Weight
16 Oz

Additional Product Features

LCCN
2021-046042
Lc Classification Number
Lc3715.E5 2022
Target Audience
Scholarly & Professional
Dewey Decimal
371.826/912
Dewey Edition
23/Eng/20211018
Illustrated
Yes

Descripción del artículo del vendedor

Información de vendedor profesional

AZ Texts LLC
Kiryl Zarubau
228 Park Ave S
38827
10003 New York, NY
United States
Mostrar información de contacto
:ocinórtcele oerroCmoc.nurskoob@ofni
Certifico que todas mis actividades de venta cumplirán todas las leyes y reglamentos de la UE.
BooksRun

BooksRun

99,2% de votos positivos
476 mil artículos vendidos
Visitar tiendaContactar

Valoraciones detalladas sobre el vendedor

Promedio durante los últimos 12 meses

Descripción precisa
4.9
Gastos de envío razonables
5.0
Rapidez de envío
5.0
Comunicación
5.0

Categorías populares de esta tienda

Registrado como vendedor profesional

Votos de vendedor (93.611)

-***a (256)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
The book arrived in good shape and was as stated
i***d (296)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Great Transaction! Fast Shipping!
7***s (825)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Thank you.

Valoraciones y opiniones del producto

Todavía no hay valoraciones ni opiniones
Sé el primero en escribir una opinión.