|En la categoría:
¿Quieres vender uno?

Computación visual para el patrimonio cultural de Fotis Liarokapis (inglés) libro de bolsillo B-

Texto original
Visual Computing for Cultural Heritage by Fotis Liarokapis (English) Paperback B
Estado:
Nuevo
3 disponibles
Precio:
USD218,49
Aproximadamente203,27 EUR
Respira tranquilidad. Se aceptan devoluciones.
Envío:
Gratis Economy Shipping. Ver detallespara el envío
Ubicado en: Fairfield, Ohio, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el sáb. 6 jul. y el mié. 17 jul. a 43230
Las fechas previstas de entrega (se abre en una nueva ventana o pestaña) incluyen el tiempo de manipulación del vendedor, el código postal de origen, el código postal de destino y la hora de aceptación, y dependen del servicio de envío seleccionado y de que el pago se haya hecho efectivoel pago se haya hecho efectivo (se abre en una nueva ventana o pestaña). Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
30 días para devoluciones. El comprador paga el envío de la devolución. Ver detalles- Más información sobre devoluciones
Pagos:
     

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. 

Información del vendedor

Registrado como vendedor profesional
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:395154661246
Última actualización el 19 may 2024 09:05:05 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones

Características del artículo

Estado
Nuevo: Libro nuevo, sin usar y sin leer, que está en perfecto estado; incluye todas las páginas sin ...
ISBN-13
9783030371937
Book Title
Visual Computing for Cultural Heritage
ISBN
9783030371937
Subject Area
Computers
Publication Name
Visual Computing for Cultural Heritage
Item Length
9.3 in
Publisher
Springer International Publishing A&G
Subject
Computer Graphics, User Interfaces, Social Aspects / Human-Computer Interaction
Series
Springer Series on Cultural Computing Ser.
Publication Year
2021
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Author
Athanasios Voulodimos
Item Width
6.1 in
Item Weight
24.5 Oz
Number of Pages
IX, 444 Pages

Acerca de este producto

Product Information

This book provides insights into the state of the art of digital cultural heritage using computer graphics, image processing, computer vision, visualization and reconstruction, virtual and augmented reality and serious games. It aims at covering the emergent approaches for digitization and preservation of Cultural Heritage, both in its tangible and intangible facets. Advancements in Digital Cultural Heritage research have been abundant in recent years covering a wide assortment of topics, ranging from visual data acquisition, pre-processing, classification, analysis and synthesis, 3D modelling and reconstruction, semantics and symbolic representation, metadata description, repository and archiving, to new forms of interactive and personalized presentation, visualization and immersive experience provision via advanced computer graphics, interactive virtual and augmented environments, serious games and digital storytelling. Different aspects pertaining to visual computing with regard to tangible (books, images, paintings, manuscripts, uniforms, maps, artefacts, archaeological sites, monuments) and intangible (e.g. dance and performing arts, folklore, theatrical performances) cultural heritage preservation, documentation, protection and promotion are covered, including rendering and procedural modelling of cultural heritage assets, keyword spotting in old documents, drone mapping and airborne photogrammetry, underwater recording and reconstruction, gamification, visitor engagement, animated storytelling, analysis of choreographic patterns, and many more. The book brings together and targets researchers from the domains of computing, engineering, archaeology and the arts, and aims at underscoring the potential for cross-fertilization and collaboration among these communities.

Product Identifiers

Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-10
303037193x
ISBN-13
9783030371937
eBay Product ID (ePID)
14050412738

Product Key Features

Author
Athanasios Voulodimos
Publication Name
Visual Computing for Cultural Heritage
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Computer Graphics, User Interfaces, Social Aspects / Human-Computer Interaction
Series
Springer Series on Cultural Computing Ser.
Publication Year
2021
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Number of Pages
IX, 444 Pages

Dimensions

Item Length
9.3 in
Item Width
6.1 in
Item Weight
24.5 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
T385
Table of Content
Part I: Computer Graphics.- Computer Graphics for Archaeology.- Studying Illumination and Cultural Heritage.- High Dynamic Range in Cultural Heritage Applications.- Procedural Modeling for Cultural Heritage.- Part II: Computer Vision and Photogrammetry.- Providing Access to Old Greek Documents Using Keyword Spotting Techniques.- Machine Learning for Intangible Cultural Heritage: A Review of Techniques on Dance Analysis.- Classification and Detection of Symbols in Ancient Papyri.- Image-based Underwater 3D Reconstruction for Cultural Heritage: from Image Collection to 3D Critical Steps and Considerations.- Part III: Extended Reality.- Virtual Reality Reconstruction Applications Standards for Maps, Artefacts, Archaeological Sites and Monuments.- Using Augmented Reality, Gaming Technologies, and Transmedial Storytelling to Develop and Co-Design Local Cultural Heritage Experiences.- Tackling Problems of Marker-based Augmented Reality Under Water.- A True AR Authoring Tool for Interactive Virtual Museums.- Part IV: Serious Games.- Transforming Heritage Crafts to Engaging Digital Experiences.- Everyone is Not a Gamer! Developing Cultural Heritage Experiences for Diverse Audiences.- Beyond Virtual Museums: Adopting Serious Games and Extended Reality (XR) for User-Centred Cultural Experiences.- Fostering Engagement with Cultural Heritage Through Immersive VR and Gamification.- Part V: Storytelling.- Exploring the Potential of Visually-rich Animated Digital Storytelling for Cultural Heritage. The Mobile Experience of the Athens University History Museum.- Digital Storytelling.- Storytelling in Virtual Museums: Engaging a Multitude of Voices.- Part VI: Preservation and Reconstruction.- Analyzing Spatial Distribution of Photographs in Cultural Heritage Applications.- Relict - Interpolated - Extrapolated - Speculative: An Approach to Degrees of Accuracy in Virtual Heritage Reconstruction.- Preserving and Presenting Cultural Heritage using Off-the-Shelf Software
Copyright Date
2020
Illustrated
Yes

Descripción del artículo del vendedor

Información de vendedor profesional

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Mostrar información de contacto
:ocinórtcele oerroCmoc.liaterelgaednarg@yabe
Certifico que todas mis actividades de venta cumplirán todas las leyes y reglamentos de la UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% de votos positivos
2,7 millones artículos vendidos
Visitar tiendaContactar
Suele responder en 24 horas

Valoraciones detalladas sobre el vendedor

Promedio durante los últimos 12 meses

Descripción precisa
4.9
Gastos de envío razonables
5.0
Rapidez de envío
4.9
Comunicación
4.9
Registrado como vendedor profesional

Votos de vendedor (1.025.417)

u***m (470)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Great!
a***j (7233)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Great transaction
7***6 (8)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Good all around buy!

Valoraciones y opiniones del producto

Todavía no hay valoraciones ni opiniones
Sé el primero en escribir una opinión.