¿Quieres vender uno?

Breakout Strategy: Afrontando el desafío del crecimiento de dos dígitos, tapa dura b...-

Texto original
Breakout Strategy : Meeting the Challenge of Double-digit Growth, Hardcover b...
Estado:
Como nuevo
3 disponibles
Precio:
USD39,92
Aproximadamente36,81 EUR
Respira tranquilidad. Se aceptan devoluciones.
Envío:
Gratis Economy Shipping. Ver detallespara el envío
Ubicado en: Jessup, Maryland, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el lun. 3 jun. y el vie. 7 jun. a 43230
Calculamos el plazo de entrega con un método patentado que combina diversos factores, como la proximidad del comprador a la ubicación del artículo, el servicio de envío seleccionado, el historial de envíos del vendedor y otros datos. Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
14 días para devoluciones. El comprador paga el envío de la devolución. Ver detalles- Más información sobre devoluciones
Pagos:
     

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. 

Información del vendedor

Registrado como vendedor profesional
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:385873518281
Última actualización el 26 abr 2024 12:53:11 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones

Características del artículo

Estado
Como nuevo: Libro en perfecto estado y poco leído. La tapa no tiene desperfectos y si procede, con ...
ISBN
9780071452311
Book Title
Breakout Strategy: Meeting the Challenge of Double-Digit Growth
Item Length
8.9in
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Publication Year
2006
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.2in
Author
Sydney Finkelstein, Charles Harvey, Thomas Lawton
Genre
Business & Economics
Topic
Business Communication / General, Business Writing
Item Width
6.1in
Item Weight
23 Oz
Number of Pages
352 Pages

Acerca de este producto

Product Information

Companies that purposefully set out to excel are remarkably few and far between.The number of those who have a strong, well-thought out strategy for success are even fewer.Based on five years of research and field-testing, "Breakout Strategy" gives you a "fast track" strategic vision that can push your company to incredible new rates of growth and expansion. Strategy and leadership experts Sydney Finkelstein, Charles Harvey, and Thomas Lawton show how to craft a strategy that fits your business, whether you're a small start-up or an established national or international company. They also give you the tools to adapt that strategy as you grow and expand. Their system features five key initiatives: Create a workable vision by understanding the needs and aspirations of a company Face customers with a value proposition that covers all the important bases Align what a business does with what the customer truly desires Balance the people and process sides of business to deliver on promises Liberate the energies of any strategy's toughest critic-those who work within the business "Breakout Strategy" puts these initiatives in context by examining how diverse companies achieved breakout growth, including jetBlue, Harley Davidson, and Starbucks. It also sheds light on how a poor strategy can topple a once-successful company off the pedestal of market dominance, such as Krispy Kreme's overly ambitious expansion strategy that stretched the company and the brand too thin.With the systematic approach in "Breakout Strategy," you'll be able to travel the fast track to market triumph, leaving your competitors struggling to catch up.

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0071452311
ISBN-13
9780071452311
eBay Product ID (ePID)
51705575

Product Key Features

Book Title
Breakout Strategy: Meeting the Challenge of Double-Digit Growth
Author
Sydney Finkelstein, Charles Harvey, Thomas Lawton
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Business Communication / General, Business Writing
Publication Year
2006
Genre
Business & Economics
Number of Pages
352 Pages

Dimensions

Item Length
8.9in
Item Height
1.2in
Item Width
6.1in
Weight
23.1 Oz
Item Weight
23 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd57.7.F5558 1996
Publication Date
2006-11-14
Table of Content
Chapter 1 Breakout Strategy Chapter 2 Getting on the Fast Track Chapter 3 Staying out in Front Chapter 4 Breakout Dynamics Chapter 5 Putting Vision to Work Chapter 6 Being a Magnet Company Chapter 7 Delivering the Promise Chapter 8 Executing Breakout Chapter 9 Breakout Leadership Appendix: Cases Researched for Breakout Strategy Index
Copyright Date
2007
Lccn
2006-018777
Dewey Decimal
658.4/012
Intended Audience
Trade
Illustrated
Yes

Descripción del artículo del vendedor

Información de vendedor profesional

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Mostrar información de contacto
:ocinórtcele oerroCmoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Certifico que todas mis actividades de venta cumplirán todas las leyes y reglamentos de la UE.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% de votos positivos
1,2 millones artículos vendidos
Visitar tiendaContactar
Suele responder en 24 horas

Valoraciones detalladas sobre el vendedor

Promedio durante los últimos 12 meses

Descripción precisa
4.9
Gastos de envío razonables
5.0
Rapidez de envío
4.9
Comunicación
4.8
Registrado como vendedor profesional

Votos de vendedor (342.112)

l***2 (1126)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
A+++ Seller
t***t (2469)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
excellent, thank you
e***e (192)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Great seller, great book.

Valoraciones y opiniones del producto

Todavía no hay valoraciones ni opiniones
Sé el primero en escribir una opinión.