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Relaciones públicas: la práctica y la profesión (NAI, solo texto)-

Texto original
Public Relations: The Practice and the Profession (NAI, Text Alone)
Texto original
by Lattimore, Dan L.; Baskin, Otis W.;... | PB | Good
Estado:
En buen estado
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Más informaciónacerca del estado
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N.º de artículo de eBay:373949795244
Última actualización el 31 mar 2024 03:36:32 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones

Características del artículo

Estado
En buen estado
Libro que se ha leído pero que está en buen estado. Daños mínimos en la tapa, incluidas rozaduras, pero sin roturas ni agujeros. Es posible que no incluya sobrecubierta para tapas duras. Tapa muy poco desgastada. La mayoría de las páginas están en buen estado con muy pocas arrugas o roturas. El texto subrayado a lápiz es prácticamente inexistente, no hay texto resaltado ni anotaciones en los márgenes. No faltan páginas. Consulta el anuncio del vendedor para obtener más información y la descripción de cualquier posible imperfección. Ver todas las definiciones de estadose abre en una nueva ventana o pestaña
Notas del vendedor
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780072424027
Publication Year
2003
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Public Relations : the Practice and the Profession
Item Height
0.6in
Author
Otis W. Baskin, Dan L. Lattimore
Item Length
9.9in
Publisher
McGraw-Hill Companies, T.H.E.
Item Width
8in
Item Weight
12.9 Oz
Number of Pages
448 Pages

Acerca de este producto

Product Information

This text provides a clear study of the process of public relations with a strong theoretical basis and balanced tone. It focuses throughout on technology and public relations. The text is accompanied by a CD-ROM with video interviews of leaders in the PR field.

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill Companies, T.H.E.
ISBN-10
0072424028
ISBN-13
9780072424027
eBay Product ID (ePID)
2876669

Product Key Features

Author
Otis W. Baskin, Dan L. Lattimore
Publication Name
Public Relations : the Practice and the Profession
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2003
Type
Textbook
Number of Pages
448 Pages

Dimensions

Item Length
9.9in
Item Height
0.6in
Item Width
8in
Item Weight
12.9 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hm1221.P82 2004
Edition Number
5
Table of Content
Part I: THE PROFESSION Chapter 1. Nature of Public Relations Chapter 2. History of Public Relations Chapter 3. A Theoretical Basis for Public Relations Chapter 4. Ethics, Legal Environment and Professionalism Part II: THE PROCESS Chapter 5. Research: Understanding Public Opinion Chapter 6. Strategic Planning Chapter 7. Implementing Action and Communication Chapter 8. Evaluating Public Relations Effectiveness Part III: PUBLIC RELATIONS: THE PUBLICS Chapter 9. Media Relations Chapter 10. Employee Communication Chapter 11. Community Relations Chapter 12. Consumer Relations and Marketing Chapter 13. Financial Relations Chapter 14. Public Affairs and Relations in Government Part IV: THE PRACTICE Chapter 15. Public Relations in Not-for-Profit Organiations Chapter 16. Corporate Relations
Copyright Date
2004
Target Audience
College Audience
Topic
Public Relations, Journalism
Lccn
2003-052650
Dewey Decimal
659.2
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics, Language Arts & Disciplines

Descripción del artículo del vendedor

Información de vendedor profesional

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Ste 150
98188 Seattle, WA
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