¿Quieres vender uno?

Psicología de marca: el arte y la ciencia de construir marcas fuertes por Laura Busche-

Texto original
Brand Psychology: The Art and Science of Building Strong Brands by Laura Busche
Estado:
Nuevo
Precio:
USD57,41
Aproximadamente53,57 EUR
Respira tranquilidad. Se aceptan devoluciones.
Envío:
Gratis Standard Shipping. Ver detallespara el envío
Ubicado en: Sparks, Nevada, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el sáb. 22 jun. y el jue. 27 jun. a 43230
Calculamos el plazo de entrega con un método patentado que combina diversos factores, como la proximidad del comprador a la ubicación del artículo, el servicio de envío seleccionado, el historial de envíos del vendedor y otros datos. Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
30 días para devoluciones. El comprador paga el envío de la devolución. Ver detalles- Más información sobre devoluciones
Pagos:
     

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. 

Información del vendedor

Registrado como vendedor profesional
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:364710493616
Última actualización el 15 jun 2024 08:48:08 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones

Características del artículo

Estado
Nuevo: Libro nuevo, sin usar y sin leer, que está en perfecto estado; incluye todas las páginas sin ...
Publication Date
2023-11-17
Pages
384
ISBN
9781032373720
Book Title
Brand Psychology : the Art and Science of Building Strong Brands
Item Length
9.2 in
Publisher
Routledge, Chapman & Hall, Incorporated
Publication Year
2023
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Author
Laura Busche
Genre
Business & Economics
Topic
Consumer Behavior, Commerce, International / Marketing, Advertising & Promotion
Item Width
6.1 in
Item Weight
16 Oz
Number of Pages
352 Pages

Acerca de este producto

Product Information

Brand Psychology brings together theory and practice from the fields of psychology, design, and marketing to demystify the brand development process. It explores the behavioral science behind brand building, looking at the psychological principles at play whenever a brand is built and communicated. Backed by research from various fields of psychology, the book presents practical insights for developing memorable brands through its interdisciplinary character, and emphasis on digital channels. Throughout the book, readers will learn to apply concepts from brand psychology, social learning and persuasion, identity design, and sensory branding to attract and retain their ideal customers. Each chapter presents insights from academic consumer behavior studies, real-life cases from inspiring brands, and unique visual learning tools including infographics, worksheets, and timelines. Ultimately, it serves as a tool to bridge the gap between scientists and entrepreneurs, offering clear, research-backed ideas to drive brand growth and reach human beings in a meaningful way during a time of independent brands and global connectivity. This transformative book shows readers how to: Develop memorable brands that resonate with their target audience Create powerful brand stories, archetypes, and strategies for growth Navigate brand management with mindful communication and active shaping of associations Containing cutting-edge brand-building tools, this book is a must-read for students and practitioners in brand management, marketing, design management, graphic design, business, advertising, and related spaces that aim to craft an identity that turns heads and hearts.

Product Identifiers

Publisher
Routledge, Chapman & Hall, Incorporated
ISBN-10
1032373725
ISBN-13
9781032373720
eBay Product ID (ePID)
8061614948

Product Key Features

Book Title
Brand Psychology : the Art and Science of Building Strong Brands
Author
Laura Busche
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Consumer Behavior, Commerce, International / Marketing, Advertising & Promotion
Publication Year
2023
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Number of Pages
352 Pages

Dimensions

Item Length
9.2 in
Item Width
6.1 in
Item Weight
16 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Lccn
2023-022170
Dewey Decimal
658.827
Dewey Edition
23

Descripción del artículo del vendedor

Información de vendedor profesional

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Mostrar información de contacto
:ocinórtcele oerroCmoc.sirbila@90_skoob_flah
Certifico que todas mis actividades de venta cumplirán todas las leyes y reglamentos de la UE.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% de votos positivos
1,8 millones artículos vendidos
Visitar tiendaContactar

Valoraciones detalladas sobre el vendedor

Promedio durante los últimos 12 meses

Descripción precisa
4.9
Gastos de envío razonables
4.9
Rapidez de envío
4.9
Comunicación
4.9
Registrado como vendedor profesional

Votos de vendedor (462.698)

r***h (2224)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
GREAT BOOK !!!!!!!!!!!!!!!!!
_***9 (327)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Item arrived exactly as described. Prompt shipping. A+
u***d (2559)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Fab Find & Fast/Secure Ship. ***** Seller in All Areas. Thank You!

Valoraciones y opiniones del producto

Todavía no hay valoraciones ni opiniones
Sé el primero en escribir una opinión.