|En la categoría:
¿Quieres vender uno?

Estudio de lección: un enfoque japonés para mejorar las matemáticas enseñar y aprender...-

Texto original
Lesson Study: A Japanese Approach to Improving Mathematics Teaching and Learn...
Estado:
Nuevo
2 disponibles
Precio:
USD83,73
Aproximadamente77,13 EUR
Respira tranquilidad. Se aceptan devoluciones.
Envío:
Gratis Envío Económico. Ver detallespara el envío
Ubicado en: Wharton, New Jersey, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el jue. 6 jun. y el sáb. 8 jun. a 43230
Calculamos el plazo de entrega con un método patentado que combina diversos factores, como la proximidad del comprador a la ubicación del artículo, el servicio de envío seleccionado, el historial de envíos del vendedor y otros datos. Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
30 días para devoluciones. El comprador paga el envío de la devolución. Ver detalles- Más información sobre devoluciones
Pagos:
     

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. 

Información del vendedor

Registrado como vendedor profesional
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:364493974804
Última actualización el 11 may 2024 09:25:43 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones

Características del artículo

Estado
Nuevo: Libro nuevo, sin usar y sin leer, que está en perfecto estado; incluye todas las páginas sin ...
ISBN
9780805839623
Publication Name
Lesson Study : a Japanese Approach to Improving Mathematics Teaching and Learning
Item Length
9in
Publisher
Routledge
Publication Year
2004
Series
Studies in Mathematical Thinking and Learning Ser.
Type
Textbook
Format
Uk-B Format Paperback
Language
English
Item Height
0.5in
Author
Clea Fernandez, Makoto Yoshida
Item Width
6.1in
Item Weight
13.6 Oz
Number of Pages
264 Pages

Acerca de este producto

Product Information

Lesson study is a popular professional development approach in Japan whereby teachers collaborate to study content, instruction, and how students solve problems and reach for understanding in order to improve elementary mathematics instruction and learning in the classroom. This book is the first comprehensive look at the system and process of lesson study in Japan. It describes in detail the process of how teachers conducted lesson study--how they collaborated in order to develop a lesson, what they talked about during the process, and what they looked at in order to understand deeply how students were learning. Readers see the planning of a mathematics lesson, as well as how much content knowledge the teachers have. They observe students' problem solving strategies and learn how Japanese teachers prepare themselves to identify those strategies and facilitate the students' discussion. Written for mathematics teachers, educational researchers, school administrators interested in teachers' professional development, and professional developers, this landmark volume provides an in-depth understanding of lesson study that can lead to positive changes in teachers' professional development and in teaching and learning in the United States.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0805839623
ISBN-13
9780805839623
eBay Product ID (ePID)
2721130

Product Key Features

Author
Clea Fernandez, Makoto Yoshida
Publication Name
Lesson Study : a Japanese Approach to Improving Mathematics Teaching and Learning
Format
Uk-B Format Paperback
Language
English
Publication Year
2004
Series
Studies in Mathematical Thinking and Learning Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
264 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.5in
Item Width
6.1in
Item Weight
13.6 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Qa135.6.Y67 2004
Table of Content
Contents: J.W. Stigler, Foreword. Introduction. An Overview of Lesson Study. Lesson Study at Tsuta Elementary School. Illustrating the Lesson Study Through the Work of Five Tsuta Teachers. Drawing Up a Preliminary Lesson Plan. Refining the Lesson Plan. Preparing to Teach the Study Lesson. Teaching the Study Lesson. Discussing How to Improve the Study Lesson. The Revised Lesson Plan. Teaching the Revised Lesson. Sharing Reflections About the Study Lesson. Follow-Up Activities: Sharing and Reflecting. Strategies for Avoiding Isolation in Order to Enhance Lesson Study. Conclusion. Appendices.
Copyright Date
2004
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
General, Teaching Methods & Materials / Mathematics, Organizations & Institutions
Lccn
2003-052861
Illustrated
Yes
Genre
Education

Descripción del artículo del vendedor

Información de vendedor profesional

ShopSpell, LLC.
ShopSpell LLC
26 Laurel Mountain Way
07830 Califon, NJ
United States
Mostrar información de contacto
:ocinórtcele oerroCmoc.llepspohs@yabe
Certifico que todas mis actividades de venta cumplirán todas las leyes y reglamentos de la UE.
ShopSpell

ShopSpell

98,5% de votos positivos
75 mil artículos vendidos
Visitar tiendaContactar

Valoraciones detalladas sobre el vendedor

Promedio durante los últimos 12 meses

Descripción precisa
4.9
Gastos de envío razonables
5.0
Rapidez de envío
5.0
Comunicación
4.9

Categorías populares de esta tienda

Registrado como vendedor profesional

Votos de vendedor (21.761)

c***g (30)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Item as described and quickly delivered.
a***f (1375)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
I have cancer. This book is beautiful!
g***o (368)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Excellent service

Valoraciones y opiniones del producto

Todavía no hay valoraciones ni opiniones
Sé el primero en escribir una opinión.