|En la categoría:
¿Quieres vender uno?

Triunfos y errores al por menor: víctimas de la competencia en la nueva era del mercado-

Texto original
Retailing Triumphs and Blunders: Victims of Competition in the New Age of Market
Estado:
Nuevo
3 disponibles
Precio:
USD139,68
Aproximadamente130,12 EUR
Respira tranquilidad. Se aceptan devoluciones.
Envío:
Gratis Economy Shipping. Ver detallespara el envío
Ubicado en: Fairfield, Ohio, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el jue. 27 jun. y el mar. 9 jul. a 43230
Las fechas previstas de entrega (se abre en una nueva ventana o pestaña) incluyen el tiempo de manipulación del vendedor, el código postal de origen, el código postal de destino y la hora de aceptación, y dependen del servicio de envío seleccionado y de que el pago se haya hecho efectivoel pago se haya hecho efectivo (se abre en una nueva ventana o pestaña). Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
30 días para devoluciones. El comprador paga el envío de la devolución. Ver detalles- Más información sobre devoluciones
Pagos:
     

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. 

Información del vendedor

Registrado como vendedor profesional
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:364451584235
Última actualización el 05 mar 2024 10:21:58 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones

Características del artículo

Estado
Nuevo: Libro nuevo, sin usar y sin leer, que está en perfecto estado; incluye todas las páginas sin ...
ISBN-13
9780899308692
Book Title
Retailing Triumphs and Blunders
ISBN
9780899308692
Subject Area
Education, Business & Economics
Publication Name
Retailing Triumphs and Blunders : Victims of Competition in the New Age of Marketing Management
Item Length
9 in
Publisher
Bloomsbury Publishing USA
Subject
Marketing / General, Industries / Retailing, Decision-Making & Problem Solving, General
Publication Year
1995
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.8 in
Author
Ronald D. Michman, Alan J. Greco
Item Width
6 in
Item Weight
20.5 Oz
Number of Pages
280 Pages

Acerca de este producto

Product Information

In today's world of galloping change, adjustment and anticipation have become ever more vital for retail operations. Many retailers have successfully anticipated change, while others have simply become relics of retailing history. Facing intense environmental competition, different types of retail institutions, whether a mass merchandiser or a hotel, find themselves confronting different types of challenges. The stories of a spectrum of retailers highlight the variables necessary for duplicating success and avoiding failure. This timely work provides a starting point for understanding the complexities and interrelationships in retail management.

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing USA
ISBN-10
0899308694
ISBN-13
9780899308692
eBay Product ID (ePID)
482874

Product Key Features

Author
Ronald D. Michman, Alan J. Greco
Publication Name
Retailing Triumphs and Blunders : Victims of Competition in the New Age of Marketing Management
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing / General, Industries / Retailing, Decision-Making & Problem Solving, General
Publication Year
1995
Type
Textbook
Subject Area
Education, Business & Economics
Number of Pages
280 Pages

Dimensions

Item Length
9 in
Item Height
0.8 in
Item Width
6 in
Item Weight
20.5 Oz

Additional Product Features

LCCN
95-019469
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5429
Reviews
"This book is interesting, informative, and easy to read. It is recommended for retailing managers, academcs, and students." Journal of Consumer Marketing
Table of Content
Preface Acknowledgments Department Stores: Dinosaurs and Champions Mass Retailers: Gone Are the Days The Old Five and Dime: An Endangered Species Supermarkets: Competitive Victims Discounters: Challengers and Warriors Specialty Clothing Stories: Battling the Giants Home Improvement Centers: A New Powerhouse Hamburgers: Gold in Those Hills Hotels: Adventures in Lifestyle Market Segmentation Credit Cards: The Plastic Wars In-Home Shopping: Retailing without Walls Selected Bibliography Index
Copyright Date
1995
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
658.8/7
Dewey Edition
20
Illustrated
Yes

Descripción del artículo del vendedor

Información de vendedor profesional

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Mostrar información de contacto
:ocinórtcele oerroCmoc.liaterelgaednarg@yabe
Certifico que todas mis actividades de venta cumplirán todas las leyes y reglamentos de la UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% de votos positivos
2,7 millones artículos vendidos
Visitar tiendaContactar
Suele responder en 24 horas

Valoraciones detalladas sobre el vendedor

Promedio durante los últimos 12 meses

Descripción precisa
4.9
Gastos de envío razonables
5.0
Rapidez de envío
4.9
Comunicación
4.9
Registrado como vendedor profesional

Votos de vendedor (1.024.739)

1***n (17)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Great book
i***t (622)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Shipped quickly and just as described. Infomration in book seems accurate, but there are no photos or illustrations.
4***5 (676)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
All the basic Bhutanese dishes are presented, But I have been there 8 time and cooked with families, so I am used to the heat! No discussion of chilies versus Ema is presented. Also the selection of cheeses is not really discussed. I don't think Bhutanese in the US use Gouda as a substitute!

Valoraciones y opiniones del producto

Todavía no hay valoraciones ni opiniones
Sé el primero en escribir una opinión.