|En la categoría:
¿Quieres vender uno?

Aprender a construir y comprender estructuras de información complejas: prólogo como a-,-

Texto original
Learning to Build and Comprehend Complex Information Structures: Prolog as a-,
Estado:
Nuevo
3 disponibles
Precio:
USD141,63
Aproximadamente131,76 EUR
Respira tranquilidad. Se aceptan devoluciones.
Envío:
Gratis Envío Económico. Ver detallespara el envío
Ubicado en: NY, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el sáb. 29 jun. y el lun. 8 jul. a 43230
Las fechas previstas de entrega (se abre en una nueva ventana o pestaña) incluyen el tiempo de manipulación del vendedor, el código postal de origen, el código postal de destino y la hora de aceptación, y dependen del servicio de envío seleccionado y de que el pago se haya hecho efectivoel pago se haya hecho efectivo (se abre en una nueva ventana o pestaña). Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
30 días para devoluciones. El comprador paga el envío de la devolución. Ver detalles- Más información sobre devoluciones
Pagos:
     

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. 

Información del vendedor

Registrado como vendedor profesional
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:315104771874
Última actualización el 08 may 2024 18:44:44 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones

Características del artículo

Estado
Nuevo: Libro nuevo, sin usar y sin leer, que está en perfecto estado; incluye todas las páginas sin ...
PublishedOn
1999-08-13
Title
Learning to Build and Comprehend Complex Information Structures:
ISBN
9781567504347
Subject Area
Computers, Science, Language Arts & Disciplines
Publication Name
Learning to Build and Comprehend Complex Information Structures : Prolog As a Case Study
Publisher
Bloomsbury Publishing USA
Item Length
9 in
Subject
Cognitive Science, Library & Information Science / General, Information Technology
Publication Year
1999
Series
Contemporary Studies in Cognitive Science and Technology Ser.
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.9 in
Author
Paul Brna, Helen Pain, Benedict Du Boulay
Item Weight
26.3 Oz
Item Width
6 in
Number of Pages
430 Pages

Acerca de este producto

Product Information

Complex information structures are found in many disciplines including physics, genetics, biology and all branches of the information sciences. The current increasing, widespread use of information technology in all academic activities' emphasizes the need to understand how people construct and use such structures. The practices and activities found within the community of programmers provides a rich study area. The contents of this book are devoted to fundamental research that directly informs: the teaching community about some of the recent issues and problems that should help readers to increase their awareness when designing systems to support teaching, learning and using information technology; the psychology of the programming community about work in the area of learning to build, and debug programs; and the software engineering community in terms of the issues that implementors need to take into account when designing and building tools and environments for computer-based systems.

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing USA
ISBN-10
1567504345
ISBN-13
9781567504347
eBay Product ID (ePID)
570233

Product Key Features

Number of Pages
430 Pages
Language
English
Publication Name
Learning to Build and Comprehend Complex Information Structures : Prolog As a Case Study
Publication Year
1999
Subject
Cognitive Science, Library & Information Science / General, Information Technology
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Science, Language Arts & Disciplines
Author
Paul Brna, Helen Pain, Benedict Du Boulay
Series
Contemporary Studies in Cognitive Science and Technology Ser.
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.9 in
Item Weight
26.3 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

LCCN
98-043570
Dewey Edition
21
Series Volume Number
Vol. 3
Target Audience
Scholarly & Professional
Number of Volumes
1 Vol.
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
005.13/3
Lc Classification Number
Qa76.73.P76l43 1999
Table of Content
Acknowledgments Part I: Introduction , Paul Brna, Benedict du Boulay, and Helen Pain Building and Manipulating Complex Information Structures: Issues in Prolog Programming, Thomas Green Detecting Design Decisions About Data Structures in Prolog Programs, Diana Bental Analyzing Novices Analyzing Prolog: What stories do novices tell themselves about Prolog? Josie Taylor Towards a Taxonomy of Novices' Misconceptions of the Prolog Interpreter, Pat Fung, Mike Brayshaw, Benedict du Boulay, and Mark Elsom-Cook The Use of Examples in Expository Texts: Outline of an Interpretation Theory for Text Analysis, Ian Robertson. Part II: Intermediate Representations: Effective Support for Novice Programmers? Paul Brna Programming Techniques for Prolog, Paul Brna, Alan Bundy, Tony Dodd, Marc Eisenstadt, Chee-Kit Looi, Helen Pain, Dave Robertson, Barbara Smith, and Maarten van Somerson Introductory Prolog: A Suitable Selection of Programming Techniques, Andy Bowles and Paul Brna An Empirical Evaluation of Ted, A Techniques Editor for Prolog Programming, Thomas C. Ormerod and Linden J. Ball A Case-Based Reasoning Approach to Supporting Novice Programmers, Andy Bowles, Dave Robertston, and Paul Brna Part III: Support for Program Analysis , Benedict du Boulay Abstract Views of Prolog Executions in Opium, Mireille Ducassé Tracing and Debugging Prolog and PARLOG: an information management approach A Revised Textual Tree Trace Notation For Prolog, Chris Taylor, Benedict du Boulay, and Mukesh Patel The ISM Framework: Understanding and Evaluating Software Visualization Tools, Paul Mulholland Software Visualization as a Pedagogical Tool: Redressing Some ITS Fallacies, Marc Eisenstadt, Blaine A. Price, and John Domingue Part IV: Teaching and Learning Environments for Novice Programmers , Paul Brna Exploiting Program Schemata to Teach Recursive Programming, Timothy S. Gegg-Harrison Learning Prolog Debugging Skills, Paul Brna, Edmundo Robert Hernanzes, and Helen Pain Teaching Prolog Debugging in a Motivation Manner, Teresa del Soldato and Benedict du Boulay Author Index Subject Index

Descripción del artículo del vendedor

Información de vendedor profesional

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Mostrar información de contacto
:ocinórtcele oerroCku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Número de IVA:
  • GB 724498118
Número de inscripción en el Registro Mercantil:
  • 03800600
Certifico que todas mis actividades de venta cumplirán todas las leyes y reglamentos de la UE.
Número CRN:
  • 03800600
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

97,9% de votos positivos
1,2 millones artículos vendidos
Visitar tiendaContactar

Valoraciones detalladas sobre el vendedor

Promedio durante los últimos 12 meses

Descripción precisa
4.8
Gastos de envío razonables
5.0
Rapidez de envío
4.9
Comunicación
4.9

Categorías populares de esta tienda

Registrado como vendedor profesional

Votos de vendedor (514.859)

6***a (37)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Delivery was a little slower than usual but worth the wait. Books are in fantastic condition and I am very pleased.
f***w (217)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Just discovered Albert Campion and I really enjoyed this vintage Penguin edition of one of Allingham's best. Item arrived in excellent condition and on time.
r***c (1973)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Groovy

Valoraciones y opiniones del producto

Todavía no hay valoraciones ni opiniones
Sé el primero en escribir una opinión.