|En la categoría:
¿Quieres vender uno?

Cómo diferenciar la instrucción - 9780131195004, libro de bolsillo, Carol Ann Tomlinson-

Texto original
How To Differentiate Instruction - 9780131195004, paperback, Carol Ann Tomlinson
Estado:
Aceptable
Precio:
USD4,57
Aproximadamente4,25 EUR
Respira tranquilidad. Se aceptan devoluciones.
Envío:
Gratis Standard Shipping. Ver detallespara el envío
Ubicado en: Arlington, Texas, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el mar. 25 jun. y el sáb. 29 jun. a 43230
Calculamos el plazo de entrega con un método patentado que combina diversos factores, como la proximidad del comprador a la ubicación del artículo, el servicio de envío seleccionado, el historial de envíos del vendedor y otros datos. Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
30 días para devoluciones. El comprador paga el envío de la devolución. Ver detalles- Más información sobre devoluciones
Pagos:
     

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. 

Información del vendedor

Registrado como vendedor profesional
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:285651940047
Última actualización el 01 jun 2024 17:44:39 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones

Características del artículo

Estado
Aceptable: Libro con un desgaste evidente. La tapa puede tener algunos desperfectos, pero el libro ...
Book Title
How To Differentiate Instruction - 9780131195004, paperback, Caro
Artist
Tomlinson, Carol Ann
ISBN
9780131195004
Subject Area
Education
Publication Name
How to Differentiate Instruction in Mixed-Ability Classrooms
Publisher
Prentice Hall PTR
Item Length
10 in
Subject
Classroom Management, Learning Styles, Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Item Height
0.2 in
Author
Carol Ann Tomlinson
Features
Revised
Item Weight
7.4 Oz
Item Width
8 in
Number of Pages
128 Pages

Acerca de este producto

Product Information

For education courses in Educational Psychology, Advanced Educational Psychology, Differentiated Instruction, Inclusion/Mainstreaming, Mild/Moderate Disabilities Methods, or General Methods (K-12). This brief Merrill/ASCD text provides guidance, principles, and strategies for teachers who are interested in creating learning environments that address the diversity typical of mixed-ability classrooms. The text will help educators understand what differentiated instruction is, why it is appropriate for all learners, how to begin to plan for it, and how to become comfortable enough with student differences to make school comfortable for each learner in the classroom.

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
013119500x
ISBN-13
9780131195004
eBay Product ID (ePID)
13038256572

Product Key Features

Number of Pages
128 Pages
Language
English
Publication Name
How to Differentiate Instruction in Mixed-Ability Classrooms
Publication Year
2004
Subject
Classroom Management, Learning Styles, Teaching Methods & Materials / General
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Carol Ann Tomlinson
Format
Perfect

Dimensions

Item Height
0.2 in
Item Weight
7.4 Oz
Item Length
10 in
Item Width
8 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Dewey Edition
21
Target Audience
College Audience
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.2/52
Edition Description
Revised Edition
Lc Classification Number
Lb3061.3.T65 2005
Table of Content
Introduction Chapter One: What Differentiated Instruction Is--And Isn't Chapter Two: The Rationale for Differentiated Instruction in Mixed-Ability Classrooms Chapter Three: The Role of the Teacher in a Differentiated Classroom Chapter Four: The Learning Environment in a Differentiated Classroom Chapter Five: A Look Inside Some Differentiated Classrooms Chapter Six: Strategies for Managing a Differentiated Classroom Chapter Seven: Preparing Students and Parents for a Differentiated Classroom Chapter Eight: The How To's of Planning Lessons Differentiated by Readiness Chapter Nine: The How To's of Planning Lessons Differentiated by Interest Chapter Ten: The How To's of Planning Lessons Differentiated by Learning Profile Chapter Eleven: Differentiating Content Chapter Twelve: Differentiating Process Chapter Thirteen: Differentiating Products Chapter Fourteen: Grading in a Differentiated Classroom A Final Thought Appendix: A Few Instructional and Management Strategies for Differentiated, Mixed-Ability Classrooms References Further Reading Index About the Author
Copyright Date
2005

Descripción del artículo del vendedor

Orion Tech LLC

Orion Tech LLC

99,1% de votos positivos
1,1 millones artículos vendidos
Visitar tiendaContactar

Valoraciones detalladas sobre el vendedor

Promedio durante los últimos 12 meses

Descripción precisa
4.9
Gastos de envío razonables
5.0
Rapidez de envío
5.0
Comunicación
4.9

Categorías populares de esta tienda

Registrado como vendedor profesional

Votos de vendedor (275.763)

e***r (452)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Nice railroad book in excellent used condition with proper packanging and prompt shipping - thanks!!
r***g (1414)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Excellent service, very pleased!
e***a (280)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Great!

Valoraciones y opiniones del producto

Todavía no hay valoraciones ni opiniones
Sé el primero en escribir una opinión.