Imagen 1 de 1
![Manual de diseño y análisis 4a edición. - Keppel, Wickens. Guía de compensación sobre método/estadísticas - Imagen 1 de 1](https://i.ebayimg.com/images/g/XPoAAOSwdGFYpL2i/s-l500.jpg)
Manual de diseño y análisis 4a edición. - Keppel, Wickens. Guía de compensación sobre método/estadísticas-
Estado:
Envío:
Ubicado en: Grand Rapids, Michigan, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el lun. 24 jun. y el vie. 28 jun. a 43230
Devoluciones:
30 días para devoluciones. El comprador paga el envío de la devolución. Ver detalles- Más información sobre devoluciones
Pagos:
Compra con confianza
Información del vendedor
- 100% de votos positivos
Registrado como vendedor profesional
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:226036779242
Características del artículo
- Estado
- Personalised
- No
- Country/Region of Manufacture
- United States
- Subject
- Probability & Statistics / General, General, Research, Statistics
- ISBN
- 9780135159415
- Subject Area
- Psychology, Mathematics, Social Science
- Publication Name
- Design and Analysis : a Researcher's Handbook
- Item Length
- 9.4 in
- Publisher
- Prentice Hall PTR
- Publication Year
- 2004
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Item Height
- 1.2 in
- Features
- Revised
- Item Width
- 7.1 in
- Item Weight
- 31 Oz
- Number of Pages
- 624 Pages
Acerca de este producto
Product Information
The fourth edition of Design and Analysis continues to offer a readily accessible introduction to the designed experiment in research and the statistical analysis of the data from such experiments. Unique because it emphasizes the use of analytical procedures, this book is appropriate for all as it requires knowledge of only the most fundamental mathematical skills and little or no formal statistical background. Topics include: single- and two-factor designs with independent groups of subjects; corresponding designs with multiple observations; analysis of designs with unequal sample sizes; analysis of covariance; designs with three factors, including all combinations of between-subjects and within-subject factors; random factors and statistical generalization; and nested factors. This book lives up to its name as a handbook, because of its usefulness as a source and guide to researchers who require assistance in both planning a study and analyzing its results.
Product Identifiers
Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0135159415
ISBN-13
9780135159415
eBay Product ID (ePID)
4415440
Product Key Features
Publication Name
Design and Analysis : a Researcher's Handbook
Format
Hardcover
Language
English
Features
Revised
Subject
Probability & Statistics / General, General, Research, Statistics
Publication Year
2004
Type
Textbook
Subject Area
Psychology, Mathematics, Social Science
Number of Pages
624 Pages
Dimensions
Item Length
9.4 in
Item Height
1.2 in
Item Width
7.1 in
Item Weight
31 Oz
Additional Product Features
Edition Number
4
LCCN
2003-064774
LeafCats
2228, 378
Lc Classification Number
Ha29
Edition Description
Revised Edition
Table of Content
I. INTRODUCTION. 1. Experimental Design. II. SINGLE FACTOR EXPERIMENTS. 2. Sources of Variability and Sums of Squares. 3. Variance Estimates and F Ratio. 4. Analytical Comparisons Among Means. 5. Analysis of Trend. 6. Simultaneous Comparisons. 7. The Linear Model and Its Assumptions. 8. Effect Size and Power. 9. Using Statistical Software. III. FACTORIAL EXPERIMENTS WITH TWO FACTORS. 10. Introduction to the Factorial Design. 11. The Principal Two-Factor Effects. 12. Main Effects and Simple Effects. 13. The Analysis of Interaction Components. IV. NONORTHOGONALITY AND THE GENERAL LINEAR MODEL. 14. General Linear Model. 15. The Analysis of Covariance. V. WITHIN-SUBJECT DESIGNS. 16. The Single-Factor Within-Subject Design. 17. Further Within-Subject Topics. 18. The Two-Factor Within-Subject Design. 19. The Mixed Design: Overall Analysis. 20. The Mixed Design: Analytical Analyses. VI. HIGHER FACTORIAL DESIGNS AND OTHER EXTENSIONS. 21. The Overall Three-Factor Design. 22. The Three-Way Analytical Analysis. 23. Within-Subject and Mixed Designs. 24. Random Factors and Generalization. 25. Nested Factors. 26. Higher-Order Designs. Appendix A: Statistical Tables.
Copyright Date
2004
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
300/.1/82
Dewey Edition
18
Illustrated
Yes
Descripción del artículo del vendedor
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:226036779242
Envío y manipulación
Ubicación del artículo:
Grand Rapids, Michigan, Estados Unidos
Realiza envíos a:
Afganistán, Albania, Alemania, Andorra, Angola, Anguila, Antigua y Barbuda, Arabia Saudí, Argelia, Argentina, Armenia, Aruba, Australia, Austria, Azerbaiyán, Bahamas, Bahréin, Bangladés, Belice, Benín, Bermudas, Bolivia, Bosnia-Herzegovina, Botsuana, Brunéi, Bulgaria, Burkina Faso, Burundi, Bután, Bélgica, Cabo Verde, Camboya, Camerún, Canadá, Chad, Chile, China, Chipre, Colombia, Corea del Sur, Costa Rica, Costa de Marfil, Dinamarca, Ecuador, Egipto, El Salvador, Emiratos Árabes Unidos, Eritrea, Eslovaquia, Eslovenia, España, Estados Unidos, Estonia, Etiopía, Fiji, Filipinas, Finlandia, Francia, Gabón, Gambia, Georgia, Ghana, Gibraltar, Granada, Grecia, Groenlandia, Guatemala, Guinea, Guinea Ecuatorial, Guinea-Bisáu, Guyana, Haití, Honduras, Hong Kong, Hungría, India, Indonesia, Irlanda, Islandia, Islas Caimán, Islas Salomón, Islas Turcas y Caicos, Israel, Jamaica, Japón, Jordania, Kazajistán, Kenia, Kirguistán, Kiribati, Kuwait, Laos, Lesoto, Letonia, Liberia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburgo, Líbano, Macao, Macedonia, Madagascar, Malasia, Malaui, Maldivas, Malta, Malí, Marruecos, Mauricio, Mauritania, Moldavia, Mongolia, Montenegro, Montserrat, Mozambique, Mónaco, Namibia, Nauru, Nepal, Nicaragua, Nigeria, Noruega, Nueva Zelanda, Níger, Omán, Pakistán, Panamá, Papúa Nueva Guinea, Paraguay, Países Bajos, Perú, Polonia, Portugal, Qatar, Reino Unido, República Centroafricana, República Checa, República Democrática del Congo, República Dominicana, República de Croacia, República del Congo, Ruanda, Rumanía, Samoa, San Cristóbal y Nieves, San Marino, San Vicente y las Granadinas, Santa Lucía, Senegal, Serbia, Seychelles, Sierra Leona, Singapur, Sri Lanka, Suazilandia, Sudáfrica, Suecia, Suiza, Surinam, Tailandia, Taiwán, Tanzania, Tayikistán, Togo, Tonga, Trinidad y Tobago, Turkmenistán, Turquía, Túnez, Uganda, Uruguay, Uzbekistán, Vanuatu, Vaticano, Vietnam, Wallis y Futuna, Yemen, Yibuti, Zambia, Zimbabue
Excluye:
Barbados, Brasil, Federación Rusa, Guadalupe, Guayana Francesa, Italia, Libia, Martinica, México, Nueva Caledonia, Polinesia Francesa, Reunión, Ucrania, Venezuela
Envío y manipulación | A | Servicio | Entrega*Consulta las notas de entrega |
---|---|---|---|
USD5,61 (aprox. 5,22 EUR) | Estados Unidos | Envío Económico (USPS Media MailTM) | Entrega prevista entre el lun. 24 jun. y el vie. 28 jun. a 43230 |
Tiempo de manipulación |
---|
Normalmente, se enviará en un plazo de 2 días laborables desde que se haga efectivo el pago. |
Impuestos |
---|
Puede que se apliquen impuestos durante el pago y envío. Más informaciónMás información sobre el pago de impuestos en las compras de eBay. |
Impuesto de ventas del artículo 226036779242
Impuesto de ventas del artículo 226036779242
El vendedor carga un impuesto de ventas por los artículos enviados a los siguientes estados:
Estado o provincia | Porcentaje de impuesto de ventas |
---|
Política de devoluciones
Cuando recibas el artículo, ponte en contacto con el vendedor en un plazo de | Forma del reembolso | Gastos de envío de la devolución |
---|---|---|
30 días | Reembolso del dinero | El comprador paga el envío de la devolución |
Pulsa aquíaquí para obtener más información sobre devoluciones. En las transacciones que cumplan los requisitos necesarios, estarás cubierto por la Garantía al cliente de eBay si recibiste un artículo que es distinto de la descripción que aparece en el anuncio.
El comprador es responsable de los gastos de envío de la devolución.
Detalles de la política de devoluciones |
---|
Se aceptan devoluciones |
Detalles de pago
Formas de pago
Nota: como resultado de la valoración de riesgo del comprador, es posible que algunas formas de pago no estén disponibles en el proceso de Pago y envío.
Registrado como vendedor profesional
Votos de vendedor (2.213)
1***8 (150)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Perfect thanks
r***r (104)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Highly satisfied. Product as described, well packed and fast shipping. Thank you
v***0 (120)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Beautiful. My wife is going to love it! Thanks