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Gestión estratégica: teoría 12e: un enfoque integrado por Melissa A....-

Texto original
Strategic Management: Theory 12e: An Integrated Approach by Melissa A....
Estado:
En muy buen estado
Book in Very Good Condition. Dust jacket/cover has a few slight tears, or a few smudges. Binding is ... Más informaciónacerca del estado
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Última actualización el 05 jun 2024 04:48:45 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones

Características del artículo

Estado
En muy buen estado
Libro que se ha leído y que no tiene un aspecto nuevo, pero que está en un estado excelente. No hay desperfectos visibles en la tapa y se incluye sobrecubierta, si procede, para las tapas duras. Todas las páginas están en perfecto estado, sin arrugas ni roturas y no falta ninguna. El texto no está subrayado ni resaltado de forma alguna, y no hay anotaciones en los márgenes. Puede presentar marcas de identificación mínimas en la contraportada o las guardas. Muy poco usado. Consulta el anuncio del vendedor para obtener más información y la descripción de cualquier posible imperfección. Ver todas las definiciones de estadose abre en una nueva ventana o pestaña
Notas del vendedor
“Book in Very Good Condition. Dust jacket/cover has a few slight tears, or a few smudges. Binding is ...
ISBN
9781305502338
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Strategic Management: Theory : an Integrated Approach
Publisher
Cengage South-Western
Item Length
10 in
Subject
Management, Strategic Planning
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.8 in
Author
Charles W. L. Hill, Gareth R. Jones, Melissa A. Schilling
Features
Revised
Item Weight
30.5 Oz
Item Width
8.1 in
Number of Pages
528 Pages

Acerca de este producto

Product Information

This comprehensive and engaging text presents the complexities of strategic management through up-to-date scholarship and hands-on applications. Highly respected authors Hill, Schilling, and Jones integrate cutting-edge research on topics including competitive advantage, corporate governance, diversification, strategic leadership, technology and innovation, and corporate social responsibility through both theory and case studies. Based on real-world practices and current thinking in the field, the 12th edition features an increased emphasis on the changing global economy and its role in strategic management. When paired with this student-centric text, the MindTap learning solution will prepare the next generation of strategic leaders.

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
1305502337
ISBN-13
9781305502338
eBay Product ID (ePID)
219270725

Product Key Features

Number of Pages
528 Pages
Language
English
Publication Name
Strategic Management: Theory : an Integrated Approach
Publication Year
2016
Subject
Management, Strategic Planning
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Charles W. L. Hill, Gareth R. Jones, Melissa A. Schilling
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
30.5 Oz
Item Length
10 in
Item Width
8.1 in

Additional Product Features

Edition Number
12
LCCN
2015-953360
Dewey Edition
23
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
658.4012
Edition Description
Revised Edition
Lc Classification Number
Hd30.28
Table of Content
Part I: INTRODUCTION TO STRATEGIC MANAGEMENT. 1. Strategic Leadership: Managing the Strategy-Making Process for Competitive Analysis. 2. External Analysis: The Identification of Opportunities and Threats. Part II: THE NATURE OF COMPETITIVE ADVANTAGE. 3. Internal Analysis: Resources and Competitive Advantage. 4. Building Competitive Advantage Through Functional-Level Strategy. Part III: STRATEGIES. 5. Building Competitive Advantage Through Business-Level Strategy. 6. Business-Level Strategy and the Industry Environment. 7. Strategy and Technology. 8. Strategy in the Global Environment. 9. Corporate-Level Strategy: Horizontal Integration, Vertical Integration, and Strategic Outsourcing. 10. Corporate-Level Strategy: Related and Unrelated Diversification. Part IV: IMPLEMENTING STRATEGY. 11. Corporate, Governance, Social Responsibility and Ethics. 12. Implementing Strategy through Organization.
Copyright Date
2017

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