|En la categoría:
No quedan existencias de este artículo.
¿Quieres vender uno?

Hacer historia: investigar con niños en escuelas primarias y secundarias-

Texto original
Doing History: Investigating with Children in Elementary and Middle Schools
Texto original
by Levstik, Linda S.; Barton, Keith C. | PB | VeryGood
Estado:
En muy buen estado
Former library book; May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ... Más informaciónacerca del estado
Precio:
USD19,50
Aproximadamente17,95 EUR
Envío:
Gratis Economy Shipping. Ver detallespara el envío
Ubicado en: Aurora, Illinois, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el lun. 10 jun. y el jue. 13 jun. a 43230
Calculamos el plazo de entrega con un método patentado que combina diversos factores, como la proximidad del comprador a la ubicación del artículo, el servicio de envío seleccionado, el historial de envíos del vendedor y otros datos. Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
30 días para devoluciones. El vendedor paga el envío de la devolución. Ver detalles- Más información sobre devoluciones
Pagos:
     

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. 

Información del vendedor

Registrado como vendedor profesional
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:145760548040
Última actualización el 09 may 2024 15:57:56 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones

Características del artículo

Estado
En muy buen estado
Libro que se ha leído y que no tiene un aspecto nuevo, pero que está en un estado excelente. No hay desperfectos visibles en la tapa y se incluye sobrecubierta, si procede, para las tapas duras. Todas las páginas están en perfecto estado, sin arrugas ni roturas y no falta ninguna. El texto no está subrayado ni resaltado de forma alguna, y no hay anotaciones en los márgenes. Puede presentar marcas de identificación mínimas en la contraportada o las guardas. Muy poco usado. Consulta el anuncio del vendedor para obtener más información y la descripción de cualquier posible imperfección. Ver todas las definiciones de estadose abre en una nueva ventana o pestaña
Notas del vendedor
“Former library book; May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ...
Binding
Paperback
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
0415737338
Subject Area
Education, History
Publication Name
Doing History : Investigating with Children in Elementary and Middle Schools
Item Length
10.9 in
Publisher
Routledge
Subject
Teaching Methods & Materials / Social Science, Study & Teaching, Curricula, Elementary
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.2 in
Author
Keith C. Barton, Linda S. Levstik
Item Width
8.5 in
Item Weight
18.3 Oz
Number of Pages
208 Pages

Acerca de este producto

Product Information

Now in its fifth edition, Doing History offers a unique perspective on teaching and learning history in the elementary and middle grades. Through case studies of teachers and students in diverse classrooms and from diverse backgrounds, it shows children engaging in authentic historical investigations, often in the context of an integrated social studies curriculum. The premise is that children can engage in valid forms of historical inquiry--collecting and analyzing data, examining the perspectives of people in the past, considering multiple interpretations, and creating evidence-based historical accounts. Grounded in contemporary sociocultural theory and research, the text features vignettes in each chapter showing communities of teachers and students doing history in environments rich in literature, art, writing, discussion, and debate. The authors explain how the teaching demonstrated in the vignettes reflects basic principles of contemporary learning theory. Doing History emphasizes diversity of perspectives in two ways: readers encounter students from a variety of backgrounds, and students themselves look at history from multiple perspectives. It provides clear guidance in using multiple forms of assessment to evaluate the specifically historical aspects of children's learning.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0415737338
ISBN-13
9780415737333
eBay Product ID (ePID)
203534358

Product Key Features

Author
Keith C. Barton, Linda S. Levstik
Publication Name
Doing History : Investigating with Children in Elementary and Middle Schools
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Teaching Methods & Materials / Social Science, Study & Teaching, Curricula, Elementary
Publication Year
2015
Type
Textbook
Subject Area
Education, History
Number of Pages
208 Pages

Dimensions

Item Length
10.9 in
Item Height
0.2 in
Item Width
8.5 in
Item Weight
18.3 Oz

Additional Product Features

Edition Number
5
LCCN
2014-032636
Lc Classification Number
Lb1582.U6l49 2015
Edition Description
Revised Edition,New Edition
Reviews
"This book is, bar none, the best collection of ideas on teaching history in meaningful ways to elementary and middle school students. The authors ground engaging teaching examples in relevant theory and draw connections to technology, literature, and the arts. It is a must-have for any history teacher." Christine Woyshner, Temple University, USA
Table of Content
Preface Author Biographies Chapter 1 Past, Present, and Future: The Sociocultural Context for Studying History Chapter 2 It's Not Just a Mishap: The Theory Behind Disciplined Inquiry Chapter 3 There Aren't a Lot of "For Sure" Facts: Building Communities of Historical Inquiry Chapter 4 To Find Out Things We Didn't Know About Ourselves: Personal Histories Chapter 5 Tell Me About Yourself: Linking Children to the Past Through Family Histories Chapter 6 I Think Columbus Went to Hell!: Connections and Controversies in World History Chapter 7 Camel Dies, Lose Three Turns: Scaffolding Inquiry Into World History Chapter 8 Rats in the Hospital: Creating a History Museum Chapter 9 I Have No Experience with This! Historical Inquiry in an Integrated Social Studies Setting Chapter 10 Why Isn't That in the Textbook? Fiction, Nonfiction, and Historical Thinking Chapter 11 Oh, Good! We Get to Argue: Putting Conflict in Context Chapter 12 In My Opinion, It Could Happen Again: How Attitudes and Beliefs Have Changed Over Time Chapter 13 Nosotros La Gente: Diverse Perspectives in U.S. History Chapter 14 The Arts Make Us All Part of Humankind: Cognitive Pluralism in History Teaching and Learning Epilogue References Index
Copyright Date
2015
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
372.89
Dewey Edition
23/Eng/20220224
Illustrated
Yes

Descripción del artículo del vendedor

Información de vendedor profesional

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Mostrar información de contacto
:ocinórtcele oerroCmoc.skoobtfirht@yabe.selas
Certifico que todas mis actividades de venta cumplirán todas las leyes y reglamentos de la UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% de votos positivos
17,7 millones artículos vendidos
Visitar tiendaContactar
Suele responder en 24 horas

Valoraciones detalladas sobre el vendedor

Promedio durante los últimos 12 meses

Descripción precisa
4.9
Gastos de envío razonables
5.0
Rapidez de envío
5.0
Comunicación
4.9
Registrado como vendedor profesional

Votos de vendedor (5.207.956)

e***e (1986)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Incredibly fair pricing, would shop here again without hesitation.
Ver todos los votos

Valoraciones y opiniones del producto

Todavía no hay valoraciones ni opiniones
Sé el primero en escribir una opinión.