|En la categoría:
¿Quieres vender uno?

Comportamientos de maestros y estudiantes: claves para el éxito en la instrucción en el aula-

Texto original
Teacher and Student Behaviors: Keys to Success in Classroom Instruction
Texto original
by Scott, Terrance M.; Hirn, Regina;... | PB | Good
Estado:
En buen estado
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Más informaciónacerca del estado
Precio:
USD17,00
Aproximadamente15,91 EUR
Respira tranquilidad. Envíos y devoluciones gratis.
Envío:
Gratis Economy Shipping. Ver detallespara el envío
Ubicado en: Aurora, Illinois, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el jue. 27 jun. y el lun. 1 jul. a 43230
Las fechas previstas de entrega (se abre en una nueva ventana o pestaña) incluyen el tiempo de manipulación del vendedor, el código postal de origen, el código postal de destino y la hora de aceptación, y dependen del servicio de envío seleccionado y de que el pago se haya hecho efectivoel pago se haya hecho efectivo (se abre en una nueva ventana o pestaña). Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
30 días para devoluciones. El vendedor paga el envío de la devolución. Ver detalles- Más información sobre devoluciones
Pagos:
     

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. 

Información del vendedor

Registrado como vendedor profesional
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:145637571416
Última actualización el 24 jun 2024 14:39:29 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones

Características del artículo

Estado
En buen estado
Libro que se ha leído pero que está en buen estado. Daños mínimos en la tapa, incluidas rozaduras, pero sin roturas ni agujeros. Es posible que no incluya sobrecubierta para tapas duras. Tapa muy poco desgastada. La mayoría de las páginas están en buen estado con muy pocas arrugas o roturas. El texto subrayado a lápiz es prácticamente inexistente, no hay texto resaltado ni anotaciones en los márgenes. No faltan páginas. Consulta el anuncio del vendedor para obtener más información y la descripción de cualquier posible imperfección. Ver todas las definiciones de estadose abre en una nueva ventana o pestaña
Notas del vendedor
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9781475829440
Subject Area
Education
Publication Name
Teacher and Student Behaviors : Keys to Success in Classroom Instruction
Publisher
Rowman & Littlefield Publishers, Incorporated
Item Length
9.1 in
Subject
Professional Development, Classroom Management, Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4 in
Author
Regina Hirn, Terrance M. Scott, Justin Cooper
Item Weight
6.7 Oz
Item Width
5.9 in
Number of Pages
130 Pages

Acerca de este producto

Product Identifiers

Publisher
Rowman & Littlefield Publishers, Incorporated
ISBN-10
1475829442
ISBN-13
9781475829440
eBay Product ID (ePID)
234541071

Product Key Features

Number of Pages
130 Pages
Publication Name
Teacher and Student Behaviors : Keys to Success in Classroom Instruction
Language
English
Publication Year
2017
Subject
Professional Development, Classroom Management, Teaching Methods & Materials / General
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Regina Hirn, Terrance M. Scott, Justin Cooper
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
6.7 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
5.9 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2016-053834
Reviews
The evidence is here... A well conceptualized and thoroughly researched resource for all teacher preparation programs. Teacher behaviors matter and do effect student learning- direct instruction, opportunities to respond, and frequent feedback are indispensable skills that must be present at high rates in every classroom., This book documents critical teacher behaviors necessary for academic and behavioral success of students in the classroom and is a critical addition to any pre-service or in-service training on effective instruction and classroom management. What's more important than the documentation of the status quo in teaching, is that the authors provide practical suggestions for both teachers and administrators to consider., I have put this book on my best-book-shelf because the message is clear: To maximize the probability of student learning, teach explicitly, deliberately, and relentlessly. Don't leave student learning to chance....take advantage of every precious instructional minute by engaging every student, creating maximum opportunities to respond, and giving frequent and effective feedback. The authors challenge you to set the teaching bar high, and make every effort to beat the odds.
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
371.102/4
Table Of Content
Preface Acknowledgements Chapter 1: A Logic for Evidence-Based Practices in Teaching and Learning Chapter 2: What Goes On In Typical Classrooms? Chapter 3: Instruction - Teacher Presentation, Use of Directions, and Instructional Grouping Chapter 4: Engagement: Teacher and Student Interaction as a Predictor for Success Chapter 5: Feedback: Positive and Negative Feedback Ratios as a Predictor for Success Chapter 6: Mediating Variables: Do Teacher and Student Characteristics Make a Difference? Chapter 7: Implications for the Field of Education References Appendices About the Author
Synopsis
This book provides data and uses stories and personal insights gleaned from nearly 6,000 observations in real classrooms across the nation. The mix of data and descriptions provide a clear picture of the rich interaction of teacher and student behaviors - and how one predicts the other. Graphs and tables provide concrete visual representations of the often surprisingly low rates of effective instructional practices used in the average classroom. In addition to a description of how the large dataset was developed, there are descriptions of what it is like to visit multiple classrooms in different schools, what the data tells us about teaching and learning in our public school system, and what the implications are for pre-service teacher training, school professional development, research, and understanding interaction effects., The book provides very concrete and simplified descriptions of how effective teacher practices were identified, observed, recorded, and analyzed.
LC Classification Number
LB3013.S423 2017
Copyright Date
2017
ebay_catalog_id
4

Descripción del artículo del vendedor

Información de vendedor profesional

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Mostrar información de contacto
:ocinórtcele oerroCmoc.skoobtfirht@yabe.selas
Certifico que todas mis actividades de venta cumplirán todas las leyes y reglamentos de la UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% de votos positivos
17,8 millones artículos vendidos
Visitar tiendaContactar
Suele responder en 24 horas

Valoraciones detalladas sobre el vendedor

Promedio durante los últimos 12 meses

Descripción precisa
4.9
Gastos de envío razonables
5.0
Rapidez de envío
5.0
Comunicación
4.9
Registrado como vendedor profesional

Votos de vendedor (5.227.259)

1***e (1512)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
AAA
t***n (285)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
Accurate grading, fair pricing, good service. Happy repeat customer!
a***e (1897)- Votos emitidos por el comprador.
Mes pasado
Compra verificada
AOK!

Valoraciones y opiniones del producto

Todavía no hay valoraciones ni opiniones
Sé el primero en escribir una opinión.