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N.º de artículo de eBay:405900811637
Última actualización el 26 oct 2025 22:51:41 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones
Características del artículo
- Estado
- Brand
- orlaco
- Compatible Equipment Type
- Forklift
- Model Year
- 2023
- Forklift Part Type
- camera
- Model
- CRD265B
- MPN
- CRD265B
- Country of Origin
- Netherlands
Descripción del artículo del vendedor
Acerca de este vendedor
will379753
95,8% de votos positivos•538 artículos vendidos
Registrado como vendedor particularPor tanto, no se aplican los derechos de los consumidores derivados de las leyes de protección de los consumidores de la UE. La Garantía al cliente de eBay sigue aplicando a la mayoría de compras. Más informaciónMás información
Votos de vendedor (61)
- i***k (2420)- Votos emitidos por el comprador.Últimos 6 mesesCompra verificadaSent wrong items and had improper description on another. THEN Passed the Buck over to his children when the mistakes and products were all on this sellers end. Thats low. Therfore the negative Feedback is required here. Brutally Poor communicater and understanding of Ebay Policies. Use extreme caution.Respuesta de will379753- Votos a los que ha respondido el vendedor will379753.- Votos a los que ha respondido el vendedor will379753.I admitted to this buyer that the description was wrong. Apologized for it. Offer to ship out the right product.Obviously for free. Then offered to refund him four different times over three days. And then immediately when his refund request came through. I refunded the money and let him keep the product that he already had. No one is trying to pass the buck. No one was blaming children. He accidentally got shipped the wrong product and I fixed it. Isn't that what customer service is about
- 3***a (140675)- Votos emitidos por el comprador.Mes pasadoCompra verificadaEbay reference number given and over-packed as requested. Thank you.
- d***b (679)- Votos emitidos por el comprador.Últimos 6 mesesCompra verificadaGreat seller, will do business with again. A+