Launching New Ventures: An Entrepreneurial Approach (6th Edition)

Ollichbooks
(84)
Registrado como vendedor particular
Por tanto, no se aplican las normas de protección de los consumidores derivadas de la legislación de la UE en materia de consumidores. La Garantía al cliente de eBay sigue aplicando a la mayoría de compras. Más información
USD20,00
Aproximadamente17,29 EUR
Estado:
En muy buen estado
Very Good. Hardcover edition, clean pages, solid binding, minimal shelf wear.
Recogida:
Recogida local gratis en Brooklyn, New York, Estados Unidos.
Envío:
USD5,97 (aprox. 5,16 EUR) USPS Media MailTM.
Ubicado en: Brooklyn, New York, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el mié. 5 nov. y el jue. 13 nov. a 94104
Calculamos el plazo de entrega con un método patentado que combina diversos factores, como la proximidad del comprador a la ubicación del artículo, el servicio de envío seleccionado, el historial de envíos del vendedor y otros datos. Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
No se aceptan devoluciones.
Pagos:
    Diners Club

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. Más informaciónGarantía al cliente de eBay - se abre en una nueva ventana o pestaña
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:397070485077

Características del artículo

Estado
En muy buen estado
Libro que se ha leído y que no tiene un aspecto nuevo, pero que está en un estado excelente. No hay desperfectos visibles en la tapa y se incluye sobrecubierta, si procede, para las tapas duras. Todas las páginas están en perfecto estado, sin arrugas ni roturas y no falta ninguna. El texto no está subrayado ni resaltado de forma alguna, y no hay anotaciones en los márgenes. Puede presentar marcas de identificación mínimas en la contraportada o las guardas. Muy poco usado. Consulta el anuncio del vendedor para obtener más información y la descripción de cualquier posible imperfección. Ver todas las definiciones de estadose abre en una nueva ventana o pestaña
Notas del vendedor
“Very Good. Hardcover edition, clean pages, solid binding, minimal shelf wear.”
Series
6th Edition
ISBN
9780538481793
Categoría

Acerca de este producto

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
053848179X
ISBN-13
9780538481793
eBay Product ID (ePID)
3038661278

Product Key Features

Number of Pages
608 Pages
Language
English
Publication Name
Launching New Ventures : an Entrepreneurial Approach
Publication Year
2011
Subject
New Business Enterprises, Management, Small Business, Strategic Planning
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Kathleen R. Allen
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.2 in
Item Weight
37.7 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
7.2 in

Additional Product Features

Edition Number
6
Intended Audience
College Audience
LCCN
2011-921726
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.1141
Table Of Content
Part I: ENTREPRENEURIAL OPPORTUNITY.1. Understanding Entrepreneurship.2. Preparing for the Entrepreneurial Journey.3. Recognizing and Shaping an Opportunity.4. Developing and Testing a Business Model.Part II: FEASIBILITY ANALYSIS.5. Analyzing the Industry and Market.6. Analyzing Product/Service Design and Protection.7. Building the Founding Team.8. Calculating Startup Capital Requirements.Part III: BUSINESS DESIGN.9. Proof of Concept: A New Approach to Business Plans.10. Choosing the Legal Form of Organization.11. Incorporating Ethics and Social Responsibility into the Business.12. Designing an Entrepreneurial Organization.13. Planning Startup Operations.14. Developing a Startup Marketing Plan.15. Funding a Startup Venture.Part IV: PLANNING FOR GROWTH AND CHANGE.16. Funding a Rapidly Growing Venture.17. Planning for Growth.18. Planning for Change.Case Studies.Appendix: Feasibility Analysis.Notes.Index.
Synopsis
LAUNCHING NEW VENTURES provides tomorrow's entrepreneurs with the tools to launch a successful new business in a global marketplace. The text follows the logical development process, from initial idea through drafting of the actual business plan. The sixth edition represents the most current thoughts, ideas, and practices in the field of entrepreneurship. Allen focuses on the pre-startup and startup stages of a new business, with special emphasis on the process and activities that must take place prior to opening a new business. The student-friendly material includes real-world case studies, new venture action plans, and advice from successful entrepreneurs and the author herself. Part One introduces the foundations of entrepreneurship and entrepreneurial opportunity that are important to understanding the decisions that entrepreneurs make, the environment in which they make those decisions, and the tasks they must undertake before launching a new company. Part Two addresses the heart of entrepreneurial activity--the testing of a new business concept through feasibility analysis. Part Three focuses on strategy and drafting the business plan. Part Four looks at planning for growth and change in the new organization.
LC Classification Number
HD62.5.A46 2012

Descripción del artículo del vendedor

Acerca de este vendedor

Ollichbooks

98,8% de votos positivos125 artículos vendidos

Se unió el mar 2025
Suele responder en 24 horas
Registrado como vendedor particularPor tanto, no se aplican los derechos de los consumidores derivados de las leyes de protección de los consumidores de la UE. La Garantía al cliente de eBay sigue aplicando a la mayoría de compras. Más informaciónMás información
Hello from New York City — the city of endless stories! 📚I’m passionate about books and believe each one has its own journey and reader waiting to discover it. In my store, you’ll find a mix of ...
Ver más
Visitar tiendaContactar

Valoraciones detalladas sobre el vendedor

Promedio durante los últimos 12 meses
Descripción precisa
4.9
Gastos de envío razonables
4.8
Rapidez de envío
5.0
Comunicación
5.0

Votos de vendedor (87)

Todas las valoracionesselected
Positivas
Neutras
Negativas