Building Faculty Learning Communities JB Single Issue Teaching and Learning

Mystic Chords of Memory Project
(1290)
Registrado como vendedor profesional
USD29,99
Aproximadamente26,10 EUR
o Mejor oferta
Estado:
Como nuevo
New old stock. Some shelf wear. No marking. There is a plain white sticker on the title page. ... Más informaciónacerca del estado
Respira tranquilidad. Se aceptan devoluciones.
Envío:
USD5,97 (aprox. 5,19 EUR) USPS Media MailTM.
Ubicado en: Carterville, Illinois, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el vie. 14 nov. y el jue. 20 nov. a 94104
Las fechas previstas de entrega (se abre en una nueva ventana o pestaña) incluyen el tiempo de manipulación del vendedor, el código postal de origen, el código postal de destino y la hora de aceptación, y dependen del servicio de envío seleccionado y de que el pago se haya hecho efectivoel pago se haya hecho efectivo (se abre en una nueva ventana o pestaña). Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
30 días para devoluciones. El comprador paga el envío de la devolución..
Pagos:
    Diners Club

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. Más informaciónGarantía al cliente de eBay - se abre en una nueva ventana o pestaña
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:375735589212
Última actualización el 11 dic 2024 18:14:04 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones

Características del artículo

Estado
Como nuevo
Libro en perfecto estado y poco leído. La tapa no tiene desperfectos y si procede, con sobrecubierta para las tapas duras. Incluye todas las páginas sin arrugas ni roturas. El texto no está subrayado ni resaltado de forma alguna, y no hay anotaciones en los márgenes. Puede presentar marcas de identificación mínimas en la contraportada o las guardas. Muy poco usado. Consulta el anuncio del vendedor para obtener más información y la descripción de cualquier posible imperfección. Ver todas las definiciones de estadose abre en una nueva ventana o pestaña
Notas del vendedor
“New old stock. Some shelf wear. No marking. There is a plain white sticker on the title page. ...
Level
Beginner, Intermediate, Advanced
ISBN
9780787975685
Categoría

Acerca de este producto

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0787975680
ISBN-13
9780787975685
eBay Product ID (ePID)
30472307

Product Key Features

Number of Pages
176 Pages
Language
English
Publication Name
Building Faculty Learning Communities
Subject
General
Publication Year
2004
Type
Textbook
Author
Teaching and Learning Staff
Subject Area
Education
Series
JB Tl Single Issue Teaching and Learning Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
9.9 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
6.6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Reviews
"This volume is commendable for the efficiency with which it presents a vast amount of data and scholarship about a very interesting educational phenomenon." ( Authors Journal Compilation , Winter 2007)
Series Volume Number
15
Volume Number
No. 97
Synopsis
Changing our colleges and universities into learning institutions has become increasingly important at the same time it has become more difficult., Changing our colleges and universities into learning institutions has become increasingly important at the same time it has become more difficult. Faculty learning communities have proven to be effective for addressing institutional challenges, from preparing the faculty of the future and reinvigorating senior faculty, to implementing new courses, curricula, and campus initiatives on diversity and technology. The results of faculty learning community programs parallel for faculty members the results of student learning communities for students, such as retention, deeper learning, respect for other cultures, and greater civic participation. The chapters in this issue of New Directions for Teaching and Learning describe from a practitioner's perspective the history, development, implementation, and results of faculty learning communities across a wide range of institutions and purposes. Institutions are invited to use this volume to initiate faculty learning communities on their campuses. This is the 97th issue of the quarterly journal New Directions for Teaching and Learning.

Descripción del artículo del vendedor

Información de vendedor profesional

Certifico que todas mis actividades de venta cumplirán todas las leyes y reglamentos de la UE.

Acerca de este vendedor

Mystic Chords of Memory Project

100% de votos positivos2,1 mil artículos vendidos

Se unió el ago 2018
Registrado como vendedor profesional
Visitar tiendaContactar

Valoraciones detalladas sobre el vendedor

Promedio durante los últimos 12 meses
Descripción precisa
5.0
Gastos de envío razonables
5.0
Rapidez de envío
5.0
Comunicación
5.0

Votos de vendedor (538)

Todas las valoracionesselected
Positivas
Neutras
Negativas
  • 1***l (286)- Votos emitidos por el comprador.
    Últimos 6 meses
    Compra verificada
    Transcript was packaged nicely, and while it took a few days before it was shipped, it got here pretty fast! It came exactly as it was shown in the pictures. As a fan of Great Courses material this was a good find for a good price, since most of these transcripts for older Great Courses are hard to find and are more expensive. Nonetheless, good seller!
  • w***2 (41)- Votos emitidos por el comprador.
    Últimos 6 meses
    Compra verificada
    I am very happy with this purchase. The item was exactly in the condition described and as shown in the photographs provided by the seller. It was carefully packaged in a padded enveloppe in a cardboard box. No problems whatsoever. Thank you!
  • h***r (149)- Votos emitidos por el comprador.
    Últimos 6 meses
    Compra verificada
    Item arrived in perfect condition. Great communication from seller. Seller went above and beyond to take care of the buyer. Highly recommended. Do not hesitate to purchase from this seller. Thank you!