|En la categoría:
¿Quieres vender uno?

The Media Handbook : A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning..

bargainsgo
(232)
Registrado como vendedor profesional
USD15,14
Aproximadamente13,02 EUR
Estado:
Nuevo
5 disponibles1 vendido
Otros usuarios han comprado esto. 1 ya se ha vendido.
Respira tranquilidad. Se aceptan devoluciones.
Envío:
Gratis FedEx Ground Economy®.
Ubicado en: Cedarhurst, New York, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el jue. 24 jul. y el lun. 28 jul. a 94104
Calculamos el plazo de entrega con un método patentado que combina diversos factores, como la proximidad del comprador a la ubicación del artículo, el servicio de envío seleccionado, el historial de envíos del vendedor y otros datos. Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
30 días para devoluciones. El comprador paga el envío de la devolución..
Pagos:
    Diners Club

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. Más informaciónGarantía al cliente de eBay - se abre en una nueva ventana o pestaña
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:355979245378
Última actualización el 24 jun 2025 15:21:10 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones

Características del artículo

Estado
Nuevo: Libro nuevo, sin usar y sin leer, que está en perfecto estado; incluye todas las páginas sin ...
Personalized
No
ISBN
9781138352643

Acerca de este producto

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Group
ISBN-10
1138352640
ISBN-13
9781138352643
eBay Product ID (ePID)
17038676210

Product Key Features

Number of Pages
258 Pages
Language
English
Publication Name
Media Handbook : a Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying
Subject
Marketing / General, Communication Studies, Industries / Media & Communications, Advertising & Promotion
Publication Year
2019
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Business & Economics
Author
Helen Katz
Series
Routledge Communication Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
39.7 Oz
Item Length
8.9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Edition Number
7
Intended Audience
College Audience
TitleLeading
The
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
659
Table Of Content
1. What Is Media? 2. Media in the Marketing Context 3. Developing Optimal Media Objectives and Strategies 4. Exploring the Media Part 1-Paid 5. Exploring the Media Part 2-Paid Digital 6. Exploring the Media: Owned 7. Exploring the Media: Earned 8. Terms, Calculations, and Considerations 9. Creating the Plan 10. Beyond the Plan: Media Buys and Plan Evaluations
Synopsis
The Media Handbook provides a practical introduction to the advertising, media planning, and buying processes. Emphasizing basic calculations and the practical realities of offering alternatives and evaluating the plan, this seventh edition includes greater coverage of social media, buying automation, the continued digitization of media, and updated statistics on media consumption. It covers over the top television, programmatic TV, digital advertising, and the automation of buying across all media. Author Helen Katz provides a continued focus on how planning and buying tie back to the strategic aims of the brand and the client, keeping practitioners and students up to date with current industry examples and practices. The Companion Website to the book includes resources for both students and instructors. For students there are flashcards to test themselves on main concepts, a list of key media associations, a template flowchart and formulas. Instructors can find lecture slides and sample test questions to assist in their course preparation., The Media Handbook provides a practical introduction to the advertising, media planning, and buying processes. Emphasizing basic calculations, this seventh edition includes updated statistics and coverage of social media, automation, and the digitization of media.
LC Classification Number
HF5826.5.K38 2019

Descripción del artículo del vendedor

Información de vendedor profesional

Acerca de este vendedor

bargainsgo

99,5% de votos positivos1,1 mil artículos vendidos

Se unió el sep 2021
Registrado como vendedor profesional
Visitar tiendaContactar

Valoraciones detalladas sobre el vendedor

Promedio durante los últimos 12 meses
Descripción precisa
5.0
Gastos de envío razonables
5.0
Rapidez de envío
5.0
Comunicación
5.0

Votos de vendedor (243)

Todas las valoraciones
Positivas
Neutras
Negativas