|En la categoría:
¿Quieres vender uno?

Theorizing Education Ser.: Making a Difference in Theory : The Theory...

GlacierTrails
(59)
Registrado como vendedor particular
Por tanto, no se aplican las normas de protección de los consumidores derivadas de la legislación de la UE en materia de consumidores. La Garantía al cliente de eBay sigue aplicando a la mayoría de compras. Más información
USD34,23
Aproximadamente29,27 EUR
o Mejor oferta
Estado:
En buen estado
Respira tranquilidad. Se aceptan devoluciones.
Envío:
USD5,22 (aprox. 4,46 EUR) USPS Media MailTM.
Ubicado en: Brooklyn, New York, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el mar. 16 sep. y el lun. 22 sep. a 94104
Calculamos el plazo de entrega con un método patentado que combina diversos factores, como la proximidad del comprador a la ubicación del artículo, el servicio de envío seleccionado, el historial de envíos del vendedor y otros datos. Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
14 días para devoluciones. El comprador paga el envío de la devolución..
Pagos:
    Diners Club

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. Más informaciónGarantía al cliente de eBay - se abre en una nueva ventana o pestaña
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:335855370051

Características del artículo

Estado
En buen estado: Libro que se ha leído pero que está en buen estado. Daños mínimos en la tapa, ...
ISBN
9781138907904

Acerca de este producto

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Group
ISBN-10
1138907901
ISBN-13
9781138907904
eBay Product ID (ePID)
208738136

Product Key Features

Number of Pages
232 Pages
Publication Name
Making a Difference in Theory : The Theory Question in Education and the Education Question in Theory
Language
English
Publication Year
2015
Subject
General, Research, Philosophy, Theory & Social Aspects
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Julie Allan
Series
Theorizing Education Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
12 Oz
Item Length
6.1 in
Item Width
9.2 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
370.72
Table Of Content
Part I: The Contextual Presence of Theory The Empirical and the Political 'Fact' of Theory in the Social and Educational Sciences Thomas S. Popkewitz. Challenges of Educational Theory in the Age of Knowledge Capitalism Lisbeth Lundahl. Between Universally Claimed Theory and Common Understanding: Theoretical Knowledge in Education Daniel Tröhler. The Changing Field of Educational Studies and the Task of Theorising Education Joannes BellmannPart II: The Practice of Doing Theory Theories have Consequences, Don't They? On the Moral Nature of Educational Theory and Research Deborah Gallagher.Bildung and Educational Language: Talking of 'the Self' in Anglo-American Education Norm Friesen. On the Theoretical Limits of Education Alexander M. SidorkinPart III: Refractions on and Agendas for Theory Educational Theory and the Practice of Critique Robin Usherand Anna Anderson. The Excess of Theory: On the Functions of Educational Theory in Apparent Reality Tomasz Szkudlarek. Speaking Educationally about Teacher Education Anne M. Phelan. Teaching Theories Lynn Fendler. Towards an Agenda for Theoretical Interventions in Education Julie Allan, Richard Edwards and Gert Biesta.
Synopsis
Making a Difference in Theory brings together original work from an international group of authors on the roles of theory in educational research and practice. The book discusses the different roles theory plays, can play and should play, both from a historical perspective and in light of contemporary discussions and developments. Particular attention is paid to the question of whether there are or should be distinctively educational forms of theory and theorising. The double engagement with the theory question in education and the education question in theory and theorising provides original insights in what theory does, might do or should do in educational research and practice. With contributions from internationally renowned authors in the field of educational theory, research and practice, the book will be of value to academics, researchers and postgraduate students in education., This edited collection focuses on the contextual presence of theory, the practices of doing theory, and refractions on and agendas for theory respectively. The contributors to the first volume from around the world reflect a range of perspectives and positions in the debate about the purpose and value of educational theory.
LC Classification Number
LB1028

Descripción del artículo del vendedor

Acerca de este vendedor

GlacierTrails

100% de votos positivos159 artículos vendidos

Se unió el nov 2020
Suele responder en 24 horas
Registrado como vendedor particularPor tanto, no se aplican los derechos de los consumidores derivados de las leyes de protección de los consumidores de la UE. La Garantía al cliente de eBay sigue aplicando a la mayoría de compras. Más informaciónMás información
Visitar tiendaContactar

Valoraciones detalladas sobre el vendedor

Promedio durante los últimos 12 meses
Descripción precisa
4.8
Gastos de envío razonables
4.9
Rapidez de envío
5.0
Comunicación
5.0

Votos de vendedor (41)

Todas las valoraciones
Positivas
Neutras
Negativas
  • b***d (3576)- Votos emitidos por el comprador.
    Últimos 6 meses
    Compra verificada
    Books received quickly, well packaged and as described. This was a very nice transaction AAA+++
  • a***l (242)- Votos emitidos por el comprador.
    Últimos 6 meses
    Compra verificada
    Fast shipping, packed well, as described. Thanks!
  • s***s (155)- Votos emitidos por el comprador.
    Últimos 6 meses
    Compra verificada
    Great transaction! Fast shipping and excellent packaging!