How to Win Friends and Influence People by Dale Carnegie (Paperback, 2004)

Sell Books Ltd (5374)
97,7% de votos positivos
Precio:
GBP 6,73
Aproximadamente7,76 EUR
+ 5,20 de envío
Entrega prevista: jue. 11 sep. - vie. 19 sep.
Devoluciones:
14 días para devoluciones. El comprador paga el envío de la devolución..
Estado:
En buen estado
To: - make friends quickly and easily - increase your popularity - persuade. notably How to Win Friends and Influence People - have sold tens of millions. their lives based on the teachings of Dale Carnegie.

Acerca de este artículo

Product Identifiers

PublisherEbury Publishing
ISBN-100091906350
ISBN-139780091906351
eBay Product ID (ePID)238701245

Product Key Features

Book TitleHow to Win Friends and Influence People
Number of Pages304 Pages
LanguageEnglish
TopicPersonal Growth / General, General, Interpersonal Relations, Personal Growth / Success
GenreSelf-Help, Psychology, Business & Economics
AuthorDale Carnegie
FormatUK- a Format Paperback

Dimensions

Item Height0.7 in
Item Weight5.7 oz.
Item Length7 in
Item Width4.3 in

Additional Product Features

Pagination304
Author BiographyDale Carnegie, known as 'the arch-priest of the art of making friends', pioneered the development of personal business skills, self-confidence and motivational techniques. His books - most notably How to Win Friends and Influence People - have sold tens of millions worldwide and, even in today's changing climate, they remain as popular as ever.

Todos los anuncios de este producto

¡Cómpralo ya!
Usado

Valoraciones y opiniones

5.0
1 valoración
  • 1 usuarios le han dejado una valoración de 5 de 5 estrellas
  • 0 usuarios le han dejado una valoración de 4 de 5 estrellas
  • 0 usuarios le han dejado una valoración de 3 de 5 estrellas
  • 0 usuarios le han dejado una valoración de 2 de 5 estrellas
  • 0 usuarios le han dejado una valoración de 1 de 5 estrellas

Lo recomendaría

Buen precio

El contenido es interesante

Tenemos valoraciones, pero aún no hay opiniones escritas. Sé el primero en escribir una opinión.