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The Marketing Strategy of Innocent Drinks-Lioba Frings
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En muy buen estado
Libro que se ha leído y que no tiene un aspecto nuevo, pero que está en un estado excelente. No hay desperfectos visibles en la tapa y se incluye sobrecubierta, si procede, para las tapas duras. Todas las páginas están en perfecto estado, sin arrugas ni roturas y no falta ninguna. El texto no está subrayado ni resaltado de forma alguna, y no hay anotaciones en los márgenes. Puede presentar marcas de identificación mínimas en la contraportada o las guardas. Muy poco usado. Consulta el anuncio del vendedor para obtener más información y la descripción de cualquier posible imperfección.
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N.º de artículo de eBay:313896902005
Última actualización el 06 feb 2025 10:43:06 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones
Características del artículo
- Estado
- Language
- english
- Book Title
- The Marketing Strategy of Innocent Drinks-Lioba Frings
- ISBN
- 9783668466241
Acerca de este producto
Product Information
Essay from the year 2015 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, Swansea University, language: English, abstract: According to their website Innocent Drinks make 200 million in sales each year. That they are so dominant in the European smoothie and soft drink market and the market's leading smoothie brand in the United Kingdom may also result from their distinctive marketing strategy and their unconventional methods of selling their drinks and the associated experience for the consumers (see Simmons, 2011:12), which is conveyed through recipe books, many charity projects, experiential marketing with an own festival and with nature-oriented decorations of the company's vans, their rule book and the brand message.
Product Identifiers
Publisher
Grin Publishing
ISBN-13
9783668466241
eBay Product ID (ePID)
9046648868
Product Key Features
Subject
Marketing
Publication Year
2017
Number of Pages
16 Pages
Publication Name
The Marketing Strategy of Innocent Drinks
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
254 mm
Item Weight
59 g
Item Width
178 mm
Descripción del artículo del vendedor
Información de vendedor profesional
Número de IVA: GB 724498118
CRN: 03800600
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