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Delivering Knock Your Socks off Service by Kristin Anderson and Ron Zemke (1997,
USD8,24
Aproximadamente7,08 EUR
Estado:
En muy buen estado
Libro que se ha leído y que no tiene un aspecto nuevo, pero que está en un estado excelente. No hay desperfectos visibles en la tapa y se incluye sobrecubierta, si procede, para las tapas duras. Todas las páginas están en perfecto estado, sin arrugas ni roturas y no falta ninguna. El texto no está subrayado ni resaltado de forma alguna, y no hay anotaciones en los márgenes. Puede presentar marcas de identificación mínimas en la contraportada o las guardas. Muy poco usado. Consulta el anuncio del vendedor para obtener más información y la descripción de cualquier posible imperfección.
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N.º de artículo de eBay:256857399718
Última actualización el 29 jun 2025 02:14:08 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones
Características del artículo
- Estado
- ISBN
- 9780814479704
Acerca de este producto
Product Identifiers
Publisher
Amacom
ISBN-10
0814479707
ISBN-13
9780814479704
eBay Product ID (ePID)
368870
Product Key Features
Edition
2
Book Title
Delivering Knock Your Socks Off Service
Number of Pages
160 Pages
Language
English
Topic
Customer Relations
Publication Year
1997
Illustrator
Yes
Features
Revised
Genre
Business & Economics
Book Series
Knock Your Socks Off Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.5 in
Item Weight
9 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
LCCN
2002-011115
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
658.812
Edition Description
Revised edition
Synopsis
The second edition of this bright and breezy service primer is completely updated and includes new information on e-mail, telephone tact, voice mail, chronic complainers, service recovery, problem solving, and managing the "customer from hell." Using anecdotes, cartoons, and checklists, the book makes its point.
LC Classification Number
HF5415.5.A53 1998
Descripción del artículo del vendedor
Acerca de este vendedor
Bulldog Merch
98,6% de votos positivos•884 artículos vendidos
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Votos de vendedor (362)
- 8***r (64)- Votos emitidos por el comprador.Últimos 6 mesesCompra verificadaReceived package in three days do super fast shipping! It was packaged like Fort Knox do great job in that. I probably should have asked a few questions before buying because I guess I don’t know what cloth binding means. Description said it had a dust cover but it did not have one be a it was a paperback. I thought it was a hard cover… Oh well
- r***k (1688)- Votos emitidos por el comprador.Últimos 6 mesesCompra verificadaGreat value on a quality item. Just as described, well packaged for shipping, arrived on time and in excellent condition. Highly recommend this seller.
- m***_ (35)- Votos emitidos por el comprador.Últimos 6 mesesCompra verificadaI ordered a shirt from this seller previously and wrote a unfavorable review. It was a problem with the delivery. The post office. The seller got it out in a timely manner and when I received the shirt, it's great! Comfortable, great art and tie-dy. Also came beautifully wrapped in a little box 📦 I would order from the seller again and I apologize if my bad review hurts. It was the post office.tie dye t shirts peace sign large unisex (#256829620765)