|En la categoría:
¿Quieres vender uno?

Mosaic of Thought Teaching Comprehension Reader's Workshop Keene Zimmerman 1997

Thriftsleuth
(1927)
Registrado como vendedor particular
Por tanto, no se aplican las normas de protección de los consumidores derivadas de la legislación de la UE en materia de consumidores. La Garantía al cliente de eBay sigue aplicando a la mayoría de compras. Más información
USD7,36
Aproximadamente6,29 EUR
Estado:
Nuevo
Respira tranquilidad. Se aceptan devoluciones.
Envío:
USD5,72 (aprox. 4,89 EUR) USPS Media MailTM.
Ubicado en: Hilliard, Ohio, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el jue. 21 ago. y el lun. 25 ago. a 94104
Calculamos el plazo de entrega con un método patentado que combina diversos factores, como la proximidad del comprador a la ubicación del artículo, el servicio de envío seleccionado, el historial de envíos del vendedor y otros datos. Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
60 días para devoluciones. El comprador paga el envío de la devolución..
Pagos:
    Diners Club

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. Más informaciónGarantía al cliente de eBay - se abre en una nueva ventana o pestaña
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:255549727779
Última actualización el 02 jul 2024 20:36:47 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones

Características del artículo

Estado
Nuevo: Libro nuevo, sin usar y sin leer, que está en perfecto estado; incluye todas las páginas sin ...
ISBN
9780435072377

Acerca de este producto

Product Identifiers

Publisher
Heinemann
ISBN-10
0435072374
ISBN-13
9780435072377
eBay Product ID (ePID)
1012430

Product Key Features

Number of Pages
255 Pages
Publication Name
Mosaic of Thought : Teaching Comprehension in a Reader's Workshop
Language
English
Publication Year
1997
Subject
Teaching Methods & Materials / Reading & Phonics, Reading Skills
Type
Textbook
Author
Susan Zimmermann, Ellin Oliver Keene
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Education
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
16.7 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
7.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
96-53181
Reviews
"You will be reluctant to set this book aside until you have visualized, inferred, synthesized, and questioned the immediate application to your classroom."- Kansas Journal of Reading, "You will be reluctant to set this book aside until you have visualized, inferred, synthesized, and questioned the immediate application to your classroom."-Kansas Journal of Reading, "You will be reluctant to set this book aside until you have visualized, inferred, synthesized, and questioned the immediate application to your classroom." Kansas Journal of Reading
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
372.47
Table Of Content
Contents: 1.The Mosaic Takes Shape 2.Mind Journeys 3.What Lies Beneath 4.Homes in the Mind: Connecting the Known to the New 5.The Essence of Text: Determining Importance 6.Delving Deeper with Questions 7.A Mosaic in the Mind: Using Sensory Images to Enhance Comprehension 8.The Intersection of Meaning: Inferring 9.The Contour and Substance of Meaning: Synthesis 10.From Problem to Resolution: Empowering Children to Solve Reading Problems Independently 11.A Mosaic Created
Synopsis
How do students become thoughtful, independent readers who comprehend text at a deep level? To find the answers, authors Keene and Zimmermann embarked on a journey into the thought processes of proficient readers - a journey through poems and essays, classrooms and workshops, humor and reflection. Mosaic of Thought chronicles that journey, which ultimately led the authors to elaborate on eight cognitive processes identified in comprehension research and used by successful readers. These serve as models for the strategies offered in this book - strategies intended to help children become more flexible, adaptive, independent, and engaged readers. Mosaic proposes a new instructional paradigm focused on in-depth, explicit instruction in the strategies used by proficient readers. The authors take us beyond the traditional classroom into the literature based, workshop-oriented classrooms. Through vivid portraits of these remarkable environments (all participants in the Denver-based Reading P
LC Classification Number
LB1050.45.K435 1997

Descripción del artículo del vendedor

Acerca de este vendedor

Thriftsleuth

100% de votos positivos4,6 mil artículos vendidos

Se unió el may 2000
Suele responder en 24 horas
Registrado como vendedor particularPor tanto, no se aplican los derechos de los consumidores derivados de las leyes de protección de los consumidores de la UE. La Garantía al cliente de eBay sigue aplicando a la mayoría de compras. Más informaciónMás información
I am a Thriftsleuth because I love researching and learning about all of my items. Please browse my carefully researched one of a kind items. You will find vintage games, puzzles, dinnerware ...
Ver más
Visitar tiendaContactar

Valoraciones detalladas sobre el vendedor

Promedio durante los últimos 12 meses
Descripción precisa
4.9
Gastos de envío razonables
4.8
Rapidez de envío
5.0
Comunicación
5.0

Votos de vendedor (1.773)

Todas las valoraciones
Positivas
Neutras
Negativas