Imagen 1 de 10










Galería
Imagen 1 de 10










¿Quieres vender uno?
Marketing for Hospitality and Tourism by James C. Makens, John T. Bowen 5th Ed
USD8,90
Aproximadamente7,64 EUR
o Mejor oferta
Costaba USD10,00 (11% de descuento)
Estado:
En muy buen estado
Libro que se ha leído y que no tiene un aspecto nuevo, pero que está en un estado excelente. No hay desperfectos visibles en la tapa y se incluye sobrecubierta, si procede, para las tapas duras. Todas las páginas están en perfecto estado, sin arrugas ni roturas y no falta ninguna. El texto no está subrayado ni resaltado de forma alguna, y no hay anotaciones en los márgenes. Puede presentar marcas de identificación mínimas en la contraportada o las guardas. Muy poco usado. Consulta el anuncio del vendedor para obtener más información y la descripción de cualquier posible imperfección.
La oferta finaliza en: 1 d 17 h
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Envío:
Gratis USPS Media MailTM.
Ubicado en: Willoughby, Ohio, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el mié. 22 oct. y el lun. 27 oct.
Devoluciones:
30 días para devoluciones. El comprador paga el envío de la devolución..
Pagos:
Compra con confianza
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:202603267126
Última actualización el 13 ago 2025 12:45:59 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones
Características del artículo
- Estado
- ISBN
- 9780135045596
Acerca de este producto
Product Identifiers
Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0135045592
ISBN-13
9780135045596
eBay Product ID (ePID)
71094505
Product Key Features
Number of Pages
720 Pages
Language
English
Publication Name
Marketing for Hospitality and Tourism
Publication Year
2009
Subject
Marketing / General, Industries / Hospitality, Travel & Tourism
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.1 in
Item Weight
57.5 Oz
Item Length
11.1 in
Item Width
8.7 in
Additional Product Features
Edition Number
5
Intended Audience
College Audience
LCCN
2009-007221
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
647.94
Table Of Content
Table of Contents PART I: UNDERSTANDING THE HOSPITALITY AND TOURISM MARKETING PROCESS 1. Introduction: Marketing for Hospitality and Tourism 2. Service Characteristics of Hospitality and Tourism Marketing 3. The Role of Marketing in Strategic Planning PART II: DEVELOPING HOSPITALITY AND TOURISM MARKETING OPPORTUNITIES AND STRATEGIES 4. The Marketing Environment 5. Marketing Information Systems and Marketing Research 6. Consumer Markets and Consumer Buying Behavior 7. Organizational Buyer Behavior of Group Market 8. Market Segmentation, Targeting, and Positioning PART III: DEVELOPING THE HOSPITALITY AND TOURISM MARKETING MIX 9. Designing and Managing Products 10. Internet Marketing 11. Pricing Products: Pricing Considerations, Approaches, and Strategy 12. Distribution Channels 13. Promoting Products: Communication and Promotion Policy and Advertising 14. Promoting Products: Public Relations and Sales Promotion 15. Professional Sales PART IV: MANAGING HOSPITALITY AND TOURISM MARKETING 16. Electronic Marketing: Internet Marketing, Database Marketing, and Direct Marketing 17. Destination Marketing 18. Next Year's Marketing Plan CASE STUDIES GLOSSARY INDEX
Synopsis
This hospitality marketing book builds on the authors' expertise to discuss an integrative approach to the major marketing decisions hospitality managers face in today's global marketplace. Experiential exercises and new material on social networking, database marketing and revenue management add to the work's usefulness., THE most widely used Hospitality marketing book this four-color leader is comprehensive and innovative, managerial and practical, state-of-the-art and real-world. Building on the authors' expertise, it uses an integrative approach to discuss the major marketing decisions hospitality marketing managers face in today's global marketplace. Video cases, chapter examples and marketing highlights showcase real people and companies and demonstrate how marketing impacts every member of the hospitality team. Experiential exercises and new material on social networking, database marketing and revenue management help solidify the book's position as the definitive source for information on hospitality marketing.
LC Classification Number
TX911.3.M3K68 2010
Descripción del artículo del vendedor
Acerca de este vendedor
Toy And Media Closet
100% de votos positivos•1,9 mil artículos vendidos
Registrado como vendedor particularPor tanto, no se aplican los derechos de los consumidores derivados de las leyes de protección de los consumidores de la UE. La Garantía al cliente de eBay sigue aplicando a la mayoría de compras. Más informaciónMás información
Categorías populares de esta tienda
Votos de vendedor (695)
- i***k (1)- Votos emitidos por el comprador.Últimos 6 mesesCompra verificadaI highly recommend this seller! My package arrived on time and it was protected with bubble wrap. It came as described and I think the price was very reasonable, considering the product was around that price when it came out. Overall, very satisfied with my purchase.Disney Marvel Tsum Tsum Iron Fist Toy Figure (#202657581510)
- m***e (88)- Votos emitidos por el comprador.Últimos 6 mesesCompra verificadaQuick shipping, packaged securely, and item was as described
- 0***0 (85)- Votos emitidos por el comprador.Últimos 6 mesesCompra verificadaJust as pictured, quick shipping, well packaged. Thank you!Pokémon TCG Dratini Roaring Skies 49/108 Regular Common (#204713728652)
Más que explorar:
- Libros infantiles y juveniles el james,
- Libros infantiles y juveniles Henry James,
- Libros de literatura y narrativa James Patterson,
- Libros infantiles y juveniles James Patterson,
- Libros antiguos y de colección P.D. James,
- Libros infantiles y juveniles John Green,
- Libros infantiles y juveniles John Grisham,
- Libros infantiles y juveniles John Steinbeck,
- Libros de literatura y narrativa John Grisham,
- Libros antiguos y de colección Arthur C. Clarke