Marketing for Hospitality and Tourism by James C. Makens, John T. Bowen 5th Ed

Toy And Media Closet
(707)
Registrado como vendedor particular
Por tanto, no se aplican las normas de protección de los consumidores derivadas de la legislación de la UE en materia de consumidores. La Garantía al cliente de eBay sigue aplicando a la mayoría de compras. Más información
USD8,90
Aproximadamente7,64 EUR
o Mejor oferta
Costaba USD10,00 (11% de descuento)¿Qué significa este precio?
Precio rebajado proporcionado por el vendedor
Estado:
En muy buen estado
La oferta finaliza en: 1 d 16 h
Respira tranquilidad. Se aceptan devoluciones.
Envío:
Gratis USPS Media MailTM.
Ubicado en: Willoughby, Ohio, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el mié. 22 oct. y el lun. 27 oct. a 94104
Calculamos el plazo de entrega con un método patentado que combina diversos factores, como la proximidad del comprador a la ubicación del artículo, el servicio de envío seleccionado, el historial de envíos del vendedor y otros datos. Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
30 días para devoluciones. El comprador paga el envío de la devolución..
Pagos:
    Diners Club

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. Más informaciónGarantía al cliente de eBay - se abre en una nueva ventana o pestaña
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:202603267126
Última actualización el 13 ago 2025 12:45:59 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones

Características del artículo

Estado
En muy buen estado: Libro que se ha leído y que no tiene un aspecto nuevo, pero que está en un ...
ISBN
9780135045596
Categoría

Acerca de este producto

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0135045592
ISBN-13
9780135045596
eBay Product ID (ePID)
71094505

Product Key Features

Number of Pages
720 Pages
Language
English
Publication Name
Marketing for Hospitality and Tourism
Publication Year
2009
Subject
Marketing / General, Industries / Hospitality, Travel & Tourism
Type
Textbook
Author
Philip. Kotler, James C. Makens, John T. Bowen
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.1 in
Item Weight
57.5 Oz
Item Length
11.1 in
Item Width
8.7 in

Additional Product Features

Edition Number
5
Intended Audience
College Audience
LCCN
2009-007221
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
647.94
Table Of Content
Table of Contents PART I: UNDERSTANDING THE HOSPITALITY AND TOURISM MARKETING PROCESS 1. Introduction: Marketing for Hospitality and Tourism 2. Service Characteristics of Hospitality and Tourism Marketing 3. The Role of Marketing in Strategic Planning PART II: DEVELOPING HOSPITALITY AND TOURISM MARKETING OPPORTUNITIES AND STRATEGIES 4. The Marketing Environment 5. Marketing Information Systems and Marketing Research 6. Consumer Markets and Consumer Buying Behavior 7. Organizational Buyer Behavior of Group Market 8. Market Segmentation, Targeting, and Positioning PART III: DEVELOPING THE HOSPITALITY AND TOURISM MARKETING MIX 9. Designing and Managing Products 10. Internet Marketing 11. Pricing Products: Pricing Considerations, Approaches, and Strategy 12. Distribution Channels 13. Promoting Products: Communication and Promotion Policy and Advertising 14. Promoting Products: Public Relations and Sales Promotion 15. Professional Sales PART IV: MANAGING HOSPITALITY AND TOURISM MARKETING 16. Electronic Marketing: Internet Marketing, Database Marketing, and Direct Marketing 17. Destination Marketing 18. Next Year's Marketing Plan CASE STUDIES GLOSSARY INDEX
Synopsis
This hospitality marketing book builds on the authors' expertise to discuss an integrative approach to the major marketing decisions hospitality managers face in today's global marketplace. Experiential exercises and new material on social networking, database marketing and revenue management add to the work's usefulness., THE most widely used Hospitality marketing book this four-color leader is comprehensive and innovative, managerial and practical, state-of-the-art and real-world. Building on the authors' expertise, it uses an integrative approach to discuss the major marketing decisions hospitality marketing managers face in today's global marketplace. Video cases, chapter examples and marketing highlights showcase real people and companies and demonstrate how marketing impacts every member of the hospitality team. Experiential exercises and new material on social networking, database marketing and revenue management help solidify the book's position as the definitive source for information on hospitality marketing.
LC Classification Number
TX911.3.M3K68 2010

Descripción del artículo del vendedor

Acerca de este vendedor

Toy And Media Closet

100% de votos positivos1,9 mil artículos vendidos

Se unió el sep 2014
Registrado como vendedor particularPor tanto, no se aplican los derechos de los consumidores derivados de las leyes de protección de los consumidores de la UE. La Garantía al cliente de eBay sigue aplicando a la mayoría de compras. Más informaciónMás información
Toy And Media Closet specializes in anything Toy related (Brand New & Classic) and all Media related items (Movies, Books, Video Games, Music, etc). Have a look around and if you have any questions ...
Ver más
Visitar tiendaContactar

Valoraciones detalladas sobre el vendedor

Promedio durante los últimos 12 meses
Descripción precisa
5.0
Gastos de envío razonables
5.0
Rapidez de envío
5.0
Comunicación
5.0

Votos de vendedor (695)

Todas las valoracionesselected
Positivas
Neutras
Negativas
  • i***k (1)- Votos emitidos por el comprador.
    Últimos 6 meses
    Compra verificada
    I highly recommend this seller! My package arrived on time and it was protected with bubble wrap. It came as described and I think the price was very reasonable, considering the product was around that price when it came out. Overall, very satisfied with my purchase.
  • m***e (88)- Votos emitidos por el comprador.
    Últimos 6 meses
    Compra verificada
    Quick shipping, packaged securely, and item was as described
  • 0***0 (85)- Votos emitidos por el comprador.
    Últimos 6 meses
    Compra verificada
    Just as pictured, quick shipping, well packaged. Thank you!