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TATA The Evolution of a Corporate Brand by Morgen Witzel 0670084069

ddflets
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Libro que se ha leído y que no tiene un aspecto nuevo, pero que está en un estado excelente. No hay desperfectos visibles en la tapa y se incluye sobrecubierta, si procede, para las tapas duras. Todas las páginas están en perfecto estado, sin arrugas ni roturas y no falta ninguna. El texto no está subrayado ni resaltado de forma alguna, y no hay anotaciones en los márgenes. Puede presentar marcas de identificación mínimas en la contraportada o las guardas. Muy poco usado. Consulta el anuncio del vendedor para obtener más información y la descripción de cualquier posible imperfección. Ver todas las definiciones de estadose abre en una nueva ventana o pestaña
Notas del vendedor
“Book is in excellent condition on the inside with library of seal on the first page. Dust jacket is ...
ISBN
9780670084067

Acerca de este producto

Product Identifiers

Publisher
Penguin Books India Pvt, The Limited
ISBN-10
0670084069
ISBN-13
9780670084067
eBay Product ID (ePID)
99698943

Product Key Features

Book Title
Tata
Number of Pages
240 Pages
Language
English
Topic
Marketing / General, Personal Success, Public Relations, General, International / General
Publication Year
2010
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
Morgen Witzel
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
16 Oz
Item Length
9.5 in
Item Width
6.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2010-308679
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
659.2
Synopsis
A series of high-profile acquisitions, including Jaguar Land Rover and Corus Steel, together with the launch of the Nano (the world's first Rs. 1 Lakh/ below US$ 2500 car), is set to change our perception of India': on the threshold of becoming a truly global brand.*s oldest and most respected corporate brand. With a major international presence, in a variety of areas including steel, tea, chemicals, communications and software, Tata now stands 65th in the world brand valuation league. But what is the Tata brand all about? What are its values? How do people perceive it, in India and around the world? In this absorbing and informed book Morgen Witzel digs into the heart of the Tata enterprise, describes its origins, how Tata's reputation and image evolved, and how the group has worked to transform that image into a powerful and valuable brand. Tata: The Evolution of a Corporate Brand goes to the core of the Tata ethos to explore the unique relationship between the Tata group and the Indian people, a relationship that goes beyond the achievements of a successful business to its social contributions for its employees and the society at large. Finally it asks how that reputation will be perceived and understood as Tata moves into global markets. Whether you're an entrepreneur, a manager, a marketer, or an interested Tata loyalist this book will help you understand the durability of the brand and inspire you with the values it holds onto in the global economy.
LC Classification Number
HD59.6.I4W58 2010

Descripción del artículo del vendedor

Acerca de este vendedor

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Se unió el jun 2001
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