¿Quieres vender uno?

Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Indus...

FantasTick))) timepieces & more
(1890)
Registrado como vendedor particular
Por tanto, no se aplican las normas de protección de los consumidores derivadas de la legislación de la UE en materia de consumidores. La Garantía al cliente de eBay sigue aplicando a la mayoría de compras. Más información
USD12,00
Aproximadamente10,37 EUR
o Mejor oferta
Estado:
Como nuevo
No Dust Jacket
Envío:
USD3,99 (aprox. 3,45 EUR) USPS Media MailTM.
Ubicado en: Wayland, Massachusetts, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el lun. 11 ago. y el lun. 18 ago. a 94104
Las fechas previstas de entrega (se abre en una nueva ventana o pestaña) incluyen el tiempo de manipulación del vendedor, el código postal de origen, el código postal de destino y la hora de aceptación, y dependen del servicio de envío seleccionado y de que el pago se haya hecho efectivoel pago se haya hecho efectivo (se abre en una nueva ventana o pestaña). Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
No se aceptan devoluciones.
Pagos:
    Diners Club

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. Más informaciónGarantía al cliente de eBay - se abre en una nueva ventana o pestaña
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:160638960633
Última actualización el 22 ago 2024 18:55:29 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones

Características del artículo

Estado
Como nuevo
Libro en perfecto estado y poco leído. La tapa no tiene desperfectos y si procede, con sobrecubierta para las tapas duras. Incluye todas las páginas sin arrugas ni roturas. El texto no está subrayado ni resaltado de forma alguna, y no hay anotaciones en los márgenes. Puede presentar marcas de identificación mínimas en la contraportada o las guardas. Muy poco usado. Consulta el anuncio del vendedor para obtener más información y la descripción de cualquier posible imperfección. Ver todas las definiciones de estadose abre en una nueva ventana o pestaña
Notas del vendedor
“No Dust Jacket”
ISBN
9780029253601

Acerca de este producto

Product Identifiers

Publisher
Free Press
ISBN-10
0029253608
ISBN-13
9780029253601
eBay Product ID (ePID)
15405

Product Key Features

Book Title
Competitive Strategy : Techniques for Analyzing Industries and Competitors
Number of Pages
400 Pages
Language
English
Topic
General, Management
Publication Year
1980
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
Michael E. Porter
Format
Hardcover

Dimensions

Item Weight
26.8 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
80-065200
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
658
Table Of Content
INTRODUCTION PART I General Analytical Techniques CHAPTER 1 THE STRUCTURAL ANALYSIS OF INDUSTRIES Structural Determinants of the Intensity of Competition Structural Analysis and Competitive Strategy Structural Analysis and Industry Definition CHAPTER 2 GENERIC COMPETITIVE STRATEGIES Three Generic Strategies Stuck in the Middle Risks of the Generic Strategies CHAPTER 3 A FRAMEWORK FOR COMPETITOR ANALYSIS The Components of Competitor Analysis Putting the Four Components Together -- The Competitor Response Profile Competitor Analysis and Industry Forecasting The Need for a Competitor Intelligence System CHAPTER 4 MARKET SIGNALS Types of Market Signals The Use of History in Identifying Signals Can Attention to Market Signals Be a Distraction? CHAPTER 5 COMPETITIVE MOVES Industry Instability: The Likelihood of Competitive Warfare Competitive Moves Commitment Focal Points A Note on Information and Secrecy CHAPTER 6 STRATEGY TOWARD BUYERS AND SUPPLIERS Buyer Selection Purchasing Strategy CHAPTER 7 STRUCTURAL ANALYSIS WITHIN INDUSTRIES Dimensions of Competitive Strategy Strategic Groups Strategic Groups and a Firm's Profitability Implications for Formulation of Strategy The Strategic Group Map as an Analytical Tool CHAPTER 8 INDUSTRY EVOLUTION Basic Concepts in Industry Evolution Evolutionary Processes Key Relationships in Industry Evolution PART II Generic Industry Environments CHAPTER 9 COMPETITIVE STRATEGY IN FRAGMENTED INDUSTRIES What Makes an Industry Fragmented? Overcoming Fragmentation Coping with Fragmentation Potential Strategic Traps Formulating Strategy CHAPTER 10 COMPETITIVE STRATEGY IN EMERGING INDUSTRIES The Structural Environment Problems Constraining Industry Development Early and Late Markets Strategic Choices Techniques for Forecasting Which Emerging Industries to Enter CHAPTER 11 THE TRANSITION TO INDUSTRY MATURITY Industry Change during Transition Some Strategic Implications of Transition Strategic Pitfalls in Transition Organizational Implications of Maturity Industry Transition and the General Manager CHAPTER 12 COMPETITIVE STRATEGY IN DECLINING INDUSTRIES Structural Determinants of Competition in Decline Strategic Alternatives in Decline Choosing a Strategy for Decline Pitfalls in Decline Preparing for Decline CHAPTER 13 COMPETITION IN GLOBAL INDUSTRIES Sources and Impediments to Global Competition Evolution to Global Industries Competition in Global Industries Strategic Alternatives in Global Industries Trends Affecting Global Competition PART III Strategic Decisions CHAPTER 14 THE STRATEGIC ANALYSIS OF VERTICAL INTEGRATION Strategic Benefits and Costs of Vertical Integration Particular Strategic Issues in Forward Integration Particular Strategic Issues in Backward Integration Long-Term Contracts and the Economics of Information Illusions in Vertical Integration Decisions CHAPTER 15 CAPACITY EXPANSION Elements of the Capacity Expansion Decision Causes of Overbuilding Capacity Preemptive Strategies CHAPTER 16 ENTRY INTO NEW BUSINESSES Entry through Internal Development Entry through Acquisition Sequenced Entry APPENDIX A PORTFOLIO TECHNIQUES IN COMPETITOR ANALYSIS APPENDIX B HOW TO CONDUCT AN INDUSTRY ANALYSIS Bibliography Index
Synopsis
Michael Porter's Competitive Strategy addresses major questions of vital concern to managers, and presents a comprehensive set of analytical techniques for undestanding a business and the behaviour of its competitors.
LC Classification Number
HD41.P67 1980

Descripción del artículo del vendedor

Acerca de este vendedor

FantasTick))) timepieces & more

100% de votos positivos3,0 mil artículos vendidos

Se unió el mar 1999
Registrado como vendedor particularPor tanto, no se aplican los derechos de los consumidores derivados de las leyes de protección de los consumidores de la UE. La Garantía al cliente de eBay sigue aplicando a la mayoría de compras. Más informaciónMás información
Welcome! My unique selection of timepieces, like my Limited Edition Mulan watches, and other exquisitely crafted and wonderfully fun items, for example, the Encore hand-made glass fantasy pieces, are ...
Ver más
Visitar tiendaContactar

Valoraciones detalladas sobre el vendedor

Promedio durante los últimos 12 meses
Descripción precisa
5.0
Gastos de envío razonables
4.8
Rapidez de envío
5.0
Comunicación
4.9

Votos de vendedor (901)

Todas las valoraciones
Positivas
Neutras
Negativas
  • i***e (66)- Votos emitidos por el comprador.
    Últimos 6 meses
    Compra verificada
    Items are as described, beautiful, and intact. Professionally packages, speedy delivery, and communication was timely and informative.
  • r***c (59)- Votos emitidos por el comprador.
    Últimos 6 meses
    Compra verificada
    Beautiful watch! The watch was as lovely as promised. It was well packed and shipping was prompt. Excellent value.
  • k***9 (980)- Votos emitidos por el comprador.
    Últimos 6 meses
    Compra verificada
    Very honest, communicative seller. Crystal well packaged for transport. Would do business with again. Thanks.