|En la categoría:
¿Quieres vender uno?

Statistics for Business and Economics 14e by James McClave Global Edition

textbookforyou
(94)
Registrado como vendedor particular
Por tanto, no se aplican las normas de protección de los consumidores derivadas de la legislación de la UE en materia de consumidores. La Garantía al cliente de eBay sigue aplicando a la mayoría de compras. Más información
USD76,00
Aproximadamente64,72 EUR
Estado:
Nuevo
2 disponibles
Envío:
Gratis USPS Media MailTM.
Ubicado en: Malaysia, Malasia
Entrega:
Entrega prevista entre el sáb. 9 ago. y el jue. 28 ago. a 94104
Las fechas previstas de entrega (se abre en una nueva ventana o pestaña) incluyen el tiempo de manipulación del vendedor, el código postal de origen, el código postal de destino y la hora de aceptación, y dependen del servicio de envío seleccionado y de que el pago se haya hecho efectivoel pago se haya hecho efectivo (se abre en una nueva ventana o pestaña). Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
No se aceptan devoluciones.
Pagos:
    Diners Club

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. Más informaciónGarantía al cliente de eBay - se abre en una nueva ventana o pestaña
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:157166058433

Características del artículo

Estado
Nuevo: Libro nuevo, sin usar y sin leer, que está en perfecto estado; incluye todas las páginas sin ...
Product Type
Textbook
Educational Level
College
Features
Revised
Topic
Education
Number of Pages
960 Pages
ISBN
9780136855309

Acerca de este producto

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
013685530X
ISBN-13
9780136855309
eBay Product ID (ePID)
7058372263

Product Key Features

Publication Name
Statistics for Business and Economics
Language
English
Publication Year
2022
Subject
Statistics
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Terry Sincich, P. Benson, James Mcclave
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.5 in
Item Weight
72 Oz
Item Length
11 in
Item Width
8.5 in

Additional Product Features

Edition Number
14
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
519.5
Table Of Content
Brief Contents Statistics, Data, and Statistical Thinking Methods for Describing Sets of Data Probability Random Variables and Probability Distributions Sampling Distributions Inferences Based on a Single Sample: Estimation with Confidence Intervals Inferences Based on a Single Sample: Tests of Hypotheses Inferences Based on Two Samples: Confidence Intervals and Tests of Hypotheses Design of Experiments and Analysis of Variance Categorical Data Analysis Simple Linear Regression Multiple Regression and Model Building Methods for Quality Improvement: Statistical Process Control (Available Online) Time Series: Descriptive Analyses, Models, and Forecasting (Available Online) Nonparametric Statistics (Available Online) Appendix A: Summation Notation Appendix B: Basic Counting Rules Appendix C: Calculation Formulas for Analysis of Variance C.1 Formulas for the Calculations in the Completely Randomized Design C.2 Formulas for the Calculations in the Randomized Block Design C.3 Formulas for the Calculations for a Two-Factor Factorial Experiment C.4 Tukey's Multiple Comparisons Procedure (Equal Sample Sizes) C.5 Bonferroni Multiple Comparisons Procedure (Pairwise Comparisons) C.6 Scheffés Multiple Comparisons Procedure (Pairwise Comparisons) Appendix D: Tables Answers to Selected Exercises Index Credits
Synopsis
For courses in Introductory Business Statistics. Real data. Real decisions. Real business. Statistics for Business and Economics introduces statistics in the context of contemporary business. Emphasizing statistical literacy in thinking, the text applies its concepts with real data and uses technology to develop a deeper conceptual understanding. Examples, activities, and case studies foster active learning in the classroom while emphasizing intuitive concepts of probability and teaching students to make informed business decisions. The authors highlight the importance of ethical behavior in collecting, interpreting, and reporting on data, while also providing a wealth of new and updated exercises and case studies.

Descripción del artículo del vendedor

Acerca de este vendedor

textbookforyou

83,3% de votos positivos1,4 mil artículos vendidos

Se unió el ago 2017
Suele responder en 24 horas
Registrado como vendedor particularPor tanto, no se aplican los derechos de los consumidores derivados de las leyes de protección de los consumidores de la UE. La Garantía al cliente de eBay sigue aplicando a la mayoría de compras. Más informaciónMás información
Visitar tiendaContactar

Valoraciones detalladas sobre el vendedor

Promedio durante los últimos 12 meses
Descripción precisa
4.6
Gastos de envío razonables
4.7
Rapidez de envío
4.7
Comunicación
5.0

Votos de vendedor (104)

Todas las valoraciones
Positivas
Neutras
Negativas
  • *****- Votos emitidos por el comprador.
    Últimos 6 meses
    Compra verificada
    Best seller ever,brand new products,fast shipping and always respond with my messages.
  • *****- Votos emitidos por el comprador.
    Últimos 6 meses
    Compra verificada
    Great condition, packaged very well. Book was brand new as advertised. I am very happy with this seller.
  • *****- Votos emitidos por el comprador.
    Mes pasado
    Compra verificada
    Brand new text book arrived in excellent condition; reasonably priced; delivered two days earlier than projected delivery date.