Unconscious Branding : How Neuroscience Can Empower (and Inspire) Marketing by Douglas Van Praet (2014, Trade Paperback)

BuyItNowBooks (355939)
99,4% de votos positivos
Precio:
GBP 16,56
Aproximadamente18,88 EUR
+ 6,60 de envío
Entrega prevista: jue. 20 nov. - lun. 1 dic.
Devoluciones:
No admite devoluciones pero está respaldado por la Garantía al cliente de eBay.
Estado:
Nuevo
Author:-Douglas Van Praet(Author).

Acerca de este artículo

Product Identifiers

PublisherST. Martin's Press
ISBN-101137278927
ISBN-139781137278920
eBay Product ID (ePID)221394358

Product Key Features

Number of Pages288 Pages
Publication NameUnconscious Branding : How Neuroscience Can Empower (And Inspire) Marketing
LanguageEnglish
SubjectConsumer Guides, Marketing / General, Cognitive Neuroscience & Cognitive Neuropsychology, Life Sciences / Neuroscience, Consumer Behavior, Cognitive Psychology & Cognition, Advertising & Promotion
Publication Year2014
TypeNot Available
Subject AreaReference, Psychology, Science, Business & Economics
AuthorDouglas Van Praet
FormatTrade Paperback

Dimensions

Item Height0.8 in
Item Weight15.9 oz.
Item Length9.1 in
Item Width6.3 in

Todos los anuncios de este producto

¡Cómpralo ya!selected
Cualquier estadoselected
Nuevo
Usado
Todavía no hay valoraciones ni opiniones.
Sé el primero en escribir una opinión.