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Patient Satisfaction Pays Quality Service for Practice Success
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En muy buen estado
Libro que se ha leído y que no tiene un aspecto nuevo, pero que está en un estado excelente. No hay desperfectos visibles en la tapa y se incluye sobrecubierta, si procede, para las tapas duras. Todas las páginas están en perfecto estado, sin arrugas ni roturas y no falta ninguna. El texto no está subrayado ni resaltado de forma alguna, y no hay anotaciones en los márgenes. Puede presentar marcas de identificación mínimas en la contraportada o las guardas. Muy poco usado. Consulta el anuncio del vendedor para obtener más información y la descripción de cualquier posible imperfección.
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N.º de artículo de eBay:155542111635
Última actualización el 17 sep 2023 00:44:03 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones
Características del artículo
- Estado
- ISBN
- 9780834203945
- EAN
- 9780834203945
Acerca de este producto
Product Identifiers
Publisher
Jones & Bartlett Learning, LLC
ISBN-10
0834203944
ISBN-13
9780834203945
eBay Product ID (ePID)
579830
Product Key Features
Number of Pages
411 Pages
Publication Name
Patient Satisfaction Pays : Quality Service for Practice Success
Language
English
Subject
Nursing / Nurse & Patient, Physician & Patient
Publication Year
1993
Type
Textbook
Subject Area
Medical
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Weight
21 Oz
Additional Product Features
Intended Audience
College Audience
LCCN
93-020094
Illustrated
Yes
Table Of Content
Contents: IF YOUR PATIENT ISN'T YOUR CUSTOMER WHO IS? * Patient Satisfaction Does Pay * Bottom Line Benefits of Top-Line Performance * The Inside Story: What You Say about Patient Satisfaction * Mining Diamonds: Investing in Patient Satisfaction * IF YOU DON'T SHOW COMMITMENT, WILL YOUR STAFF? * Lighting and Leading the Way * Commitment: Doing It with Conviction * Share the Vision * Getting Ahead with Your Team Beside You * Recruiting a High-Performance Team * Empowerment: I'll Take Care of That * Staff Satisfaction: It's More than a Paycheck * For Practice Administrators and Managers Only: Gaining Physician Participation * EXPECTATIONS: WHAT DO YOUR PATIENTS WANT? * Patient Expectations: More Reasonable Than you Might Think * Essential Tools for Measuring Your Patients' Expectations * Quality Service Is Clinical Mastery * Take a Walk in Your Patient's Shoes * Your Practice and Your Patients: Love at First Sight? * Doctor, Take Your Hand off the Doorknob! * Follow-up and Follow-through for Satisfied Patients * Doctor's Office, Please Hold * Dealing with the Waiting Room Dilemma * My Time Is Important, Too! * Scheduling for Patient Satisfaction * Can We Talk? * The Patient Is Your Partner * CONTINUITY: GET IT, KEEP IT, GROW IT * Quality Is a Moving Target * Standards: Minimum Requirements for Maximum Service * Monitoring Techniques: How To Know What's Working * Service Recovery: When Things Go Wrong, Make Them Right * What Your Patient Wants To Know * Compliance Is Good for Patients and Good for You * Special Attention to Special Populations * Benchmarking: What You Can Learn from Others * FINAL THOUGHTS AND COMMENTS * A Round-Up of Thoughts and Suggestions for Quality Service * Take the First Step to Practice Success
Synopsis
Patient Satisfaction Pays shows you how to strengthen your practice in the areas by which patients measure quality service. Find a treasury of practical techniques to increase patient satisfaction in this unique handbook.
LC Classification Number
R727.3.P376 1993
Descripción del artículo del vendedor
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Roaming Margins
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