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Marketing Models by philip-kotler- gary-l-lilien- k-sridhar-moor thy
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En buen estado
Libro que se ha leído pero que está en buen estado. Daños mínimos en la tapa, incluidas rozaduras, pero sin roturas ni agujeros. Es posible que no incluya sobrecubierta para tapas duras. Tapa muy poco desgastada. La mayoría de las páginas están en buen estado con muy pocas arrugas o roturas. El texto subrayado a lápiz es prácticamente inexistente, no hay texto resaltado ni anotaciones en los márgenes. No faltan páginas. Consulta el anuncio del vendedor para obtener más información y la descripción de cualquier posible imperfección.
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N.º de artículo de eBay:146866479089
Última actualización el 06 oct 2025 19:36:32 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones
Características del artículo
- Estado
- En buen estado
- Notas del vendedor
- “Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!”
- Narrative Type
- Management & Leadership
- Type
- Book
- Intended Audience
- N/A
- ISBN
- 9780135446447
Acerca de este producto
Product Identifiers
Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0135446449
ISBN-13
9780135446447
eBay Product ID (ePID)
2004008
Product Key Features
Book Title
Marketing Models
Number of Pages
800 Pages
Language
English
Topic
Marketing / General
Publication Year
1992
Genre
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Weight
49.4 Oz
Item Length
9.4 in
Item Width
7.1 in
Additional Product Features
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
658.8
Synopsis
This work is designed to develop the quantitative foundations for marketing decisions in terms of both theoretical models to help analyze marketing issues and also decision-support models. The focus is on substantive marketing decisions rather than on methodology., The view of this book is that there are essentially three purposes for modeling in marketing: measuring marketing actions and outcomes, developing operational support for marketing decisions, and explaining marketing observations or phenomena.
Descripción del artículo del vendedor
Información de vendedor profesional
Acerca de este vendedor
Rocky Mountain Textbooks
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Votos de vendedor (103.912)
- e***e (100)- Votos emitidos por el comprador.Últimos 6 mesesCompra verificadaI ordered the collectors edition of this Chiltons manual. What i recieved was the correct yr of the Chilton manual but was not the Collectors Edition. I msgd Seller and informed them, they refunded me 50% of my cost and i kept the manual recieved. I m very satisfied with the outcome. I recommend this seller.
- r***m (28)- Votos emitidos por el comprador.Últimos 6 mesesCompra verificadaThe book I ordered from this seller was delivered ahead of schedule. It was double-wrapped to ensure no damage in shipping, and it arrived in excellent condition. The condition of this "used" book exceeded the advertised condition. Fantastic seller!
- n***p (116)- Votos emitidos por el comprador.Mes pasadoCompra verificadaSuper fast shipping. Book is as advertised. Would recommend this seller. Only issue was, seller uses barcode stickers for inventory. The barcode sticker was stuck to the back of the dust jacket of the book. It would be better to place the barcode sticker on the plastic bag you stored the book in rather the dust jacket itself. Luckily I was able to remove the sticker in its entirety.