|En la categoría:
¿Quieres vender uno?

Machinery's Handbook 32 Digital Edition - Blu-ray, by Oberg Erik; Jones - New

BooksRun
(164485)
Registrado como vendedor profesional
USD133,53
Aproximadamente114,26 EUR
Estado:
Nuevo
3 disponibles1 vendido
Otros usuarios han comprado esto. 1 ya se ha vendido.
Respira tranquilidad. Envíos y devoluciones gratis.
Envío:
Gratis USPS Media MailTM.
Ubicado en: Philadelphia, Pennsylvania, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el sáb. 6 sep. y el vie. 12 sep. a 94104
Calculamos el plazo de entrega con un método patentado que combina diversos factores, como la proximidad del comprador a la ubicación del artículo, el servicio de envío seleccionado, el historial de envíos del vendedor y otros datos. Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
30 días para devoluciones. El vendedor paga el envío de la devolución.
Pagos:
    Diners Club

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. Más informaciónGarantía al cliente de eBay - se abre en una nueva ventana o pestaña
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:146496121255
Última actualización el 01 sep 2025 10:44:54 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones

Características del artículo

Estado
Nuevo: Libro nuevo, sin usar y sin leer, que está en perfecto estado; incluye todas las páginas sin ...
Book Title
Machinery's Handbook 32 Digital Edition
ISBN
9780831139322

Acerca de este producto

Product Identifiers

Publisher
Industrial Press, Incorporated
ISBN-10
0831139323
ISBN-13
9780831139322
eBay Product ID (ePID)
26065707373

Product Key Features

Number of Pages
4178 Pages
Language
English
Publication Name
Machinery's Handbook 32 Digital Edition
Publication Year
2024
Subject
Engineering (General), Mechanical, Machinery
Type
Textbook
Author
Franklin D. Jones, Henry H. Ryffel, Erik Oberg, Christopher J. Mccauley, Holbrook L. Horton
Subject Area
Technology & Engineering
Format
Quantity Pack

Dimensions

Item Height
0.1 in
Item Weight
0.8 Oz
Item Length
7 in
Item Width
5 in

Additional Product Features

Edition Number
32
Intended Audience
Scholarly & Professional
Grade From
College Freshman
Grade To
College Graduate Student
Table Of Content
Mathematics * Mechanics and Strength of Materials * Properties, Treatment, and Testing of Materials * Dimensioning, Gaging, and Measuring * Tooling and Toolmaking * Machining Operations * Manufacturing Processes * Fasteners * Threads and Threading * Gears, Splines, and Cams * Machine Elements * Measuring Units * Indexes * Additional Digital Edition-Only Material * Digital Edition Index * Machinery's Handbook Guide
Synopsis
Since publication of the first edition more than 100 years ago, Machinery's Handbook has been acclaimed as the most popular, bestselling engineering resource of all time. Universally considered the principal reference in the manufacturing, metalworking, and mechanical industries, the Handbook is the ultimate collection of essential information. Now more than 3,000 pages, with thousands of revisions and updates throughout, Machinery's Handbook is the must-have technical reference. The versatile Machinery's Handbook 32 Digital Edition makes access to this vast collection of information even easier with over 1,200 additional pages. This easy-access value-added package includes: The complete contents of the printed Machinery's Handbook, 32nd Edition, now more than 3,000 pages, with thousands of revisions and carefully curated updates since the last edition. Nearly 800 pages of additional archival content--still useful and interesting text, tables, and figures--extracted over time from previous editions of the Handbook . Table of contents and indexes for material only available in the Digital Edition, as well as useful standalone indexes of standards and materials throughout the 32nd Edition . The complete contents of the companion volume Machinery's Handbook Guide to the Use of Tables, Formulas, & More in the 32nd Edition, with handy links to referenced Digital Edition pages. Digital Edition Features View text, tables, and graphics included in the printed Machinery's Handbook, 32nd Edition and The Guide . Zoom to magnify pages for a closer view of complex and detailed data. Search the complete contents and access the information you need with quick navigation aids, including thousands of clickable links in the contents, text, and indexes. Choose online and offline viewing options on your PC, Mac, iPad, iPhone, and Android devices (download of provided reader required for offline viewing applications). Installation Note: An Internet connection is required for setup of the Machinery's Handbook 32 Digital Edition . This printed package includes detailed setup instructions and a unique, onetime-use access code to register a single-user digital product. (Note that the same content is included in the online version of this product sold at ebooks.industrialpress.com.)

Descripción del artículo del vendedor

Información de vendedor profesional

Certifico que todas mis actividades de venta cumplirán todas las leyes y reglamentos de la UE.
Acerca de este vendedor

BooksRun

99,2% de votos positivos887 mil artículos vendidos

Se unió el ago 2014
Registrado como vendedor profesional
BooksRun is an online seller of new and used books and textbooks. Best prices for books since 2014, we're a one-stop shop for all sorts of books, from fiction to textbooks. We're constantly expanding ...
Ver más
Visitar tiendaContactar

Valoraciones detalladas sobre el vendedor

Promedio durante los últimos 12 meses
Descripción precisa
4.9
Gastos de envío razonables
5.0
Rapidez de envío
5.0
Comunicación
5.0

Categorías populares de esta tienda

Votos de vendedor (182.291)

Todas las valoraciones
Positivas
Neutras
Negativas
    • i***r (1245)- Votos emitidos por el comprador.
      Mes pasado
      Compra verificada
      Excellent! No issues.
    Ver todos los votos