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Harvard Business Review Classics Ser.: Marketing Myopia by Theordore Levitt (200
USD11,75
Aproximadamente10,24 EUR
Estado:
“The book has a slight amount of shelf wear.”
En muy buen estado
Libro que se ha leído y que no tiene un aspecto nuevo, pero que está en un estado excelente. No hay desperfectos visibles en la tapa y se incluye sobrecubierta, si procede, para las tapas duras. Todas las páginas están en perfecto estado, sin arrugas ni roturas y no falta ninguna. El texto no está subrayado ni resaltado de forma alguna, y no hay anotaciones en los márgenes. Puede presentar marcas de identificación mínimas en la contraportada o las guardas. Muy poco usado. Consulta el anuncio del vendedor para obtener más información y la descripción de cualquier posible imperfección.
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N.º de artículo de eBay:144477405863
Última actualización el 12 jun 2025 23:56:59 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones
Características del artículo
- Estado
- En muy buen estado
- Notas del vendedor
- “The book has a slight amount of shelf wear.”
- Narrative Type
- Nonfiction
- Country/Region of Manufacture
- United States
- Intended Audience
- Adults
- ISBN
- 9781422126011
Acerca de este producto
Product Identifiers
Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-10
1422126013
ISBN-13
9781422126011
eBay Product ID (ePID)
63135896
Product Key Features
Book Title
Marketing Myopia
Number of Pages
104 Pages
Language
English
Topic
Banks & Banking, Marketing / General
Publication Year
2008
Genre
Business & Economics
Book Series
Harvard Business Review Classics Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.3 in
Item Weight
3 Oz
Item Length
6.5 in
Item Width
4.3 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
2008-005791
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
658.8
Synopsis
What business is your company really in? That's a question all executives should all ask before demand for their firm's products or services dwindles. In Marketing Myopia , Theodore Levitt offers examples of companies that became obsolete because they misunderstood what business they were in and thus what their customers wanted. He identifies the four widespread myths that put companies at risk of obsolescence and explains how business leaders can shift their attention to customers' real needs instead.
LC Classification Number
HF5415.L4832 2008
Descripción del artículo del vendedor
Información de vendedor profesional
Acerca de este vendedor
Hektor Dantes Books
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Votos de vendedor (633)
- *****- Votos emitidos por el comprador.Últimos 6 mesesCompra verificadaBook came nicely packaged, and wrapped, and it came exactly as it was shown in the pictures. I appreciate that since I was interested in this book, and the seller was kind to send an offer, and I was happy to accept it. As a fan of ancient history regarding daily life during those times, this was a unique find! Great seller!
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