¿Quieres vender uno?

New Competitive Strategy Analysis In The Food System Hardcover Book

445 North Third
(3156)
Registrado como vendedor particular
Por tanto, no se aplican las normas de protección de los consumidores derivadas de la legislación de la UE en materia de consumidores. La Garantía al cliente de eBay sigue aplicando a la mayoría de compras. Más información
USD99,99
Aproximadamente86,29 EUR
Estado:
Nuevo
Envío:
USD5,97 (aprox. 5,15 EUR) USPS Media MailTM.
Ubicado en: Bowling Green, Ohio, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el vie. 8 ago. y el vie. 15 ago. a 94104
Calculamos el plazo de entrega con un método patentado que combina diversos factores, como la proximidad del comprador a la ubicación del artículo, el servicio de envío seleccionado, el historial de envíos del vendedor y otros datos. Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
No se aceptan devoluciones.
Pagos:
    Diners Club

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. Más informaciónGarantía al cliente de eBay - se abre en una nueva ventana o pestaña
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:115244300638
Última actualización el 18 jul 2023 03:40:21 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones

Características del artículo

Estado
Nuevo: Libro nuevo, sin usar y sin leer, que está en perfecto estado; incluye todas las páginas sin ...
Height
N/A
Depth
N/A
Weight
912g
Brand
Taylor & Francis Ltd
Publication Name
Taylor & Francis Ltd
Modified Item
No
Special Attributes
N/A
Subjects
N/A
Country
N/A
Region
N/A
City
N/A
Type
N/A
Era
N/A
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Imprint
CRC Press
Series
N/A
Publication Country
GB
ISBN-10
N/A
Edition
N/A
Pagination
408
Width
N/A
ISBN
9780367011048
EAN
9780367011048

Acerca de este producto

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Group
ISBN-10
0367011042
ISBN-13
9780367011048
eBay Product ID (ePID)
17058365946

Product Key Features

Book Title
Competitive Strategy Analysis in the Food System
Topic
Life Sciences / General
Publication Year
2019
Number of Pages
408 Pages
Language
English
Genre
Science
Author
Ronald W. Cotterill
Format
Hardcover

Dimensions

Item Weight
32.3 Oz

Additional Product Features

Table Of Content
Part One: Introduction and Overview 1. Introduction and Methodological Overview Part Two: Market Structure Performance Studies 2. A PIMS Analysis of the Structure Profit Relationship in Food Manufacturing 3. Vertical Coordination and the Competitive Performance of the U.S. Food Industries Part Three: New Empirical Industrial Organization Studies 4. Imperfect Competition in Multiproduct Food Industries with Application to Pear Processing 5. Oligopsony Potential in Agriculture: Residual Supply Estimation in California's Processing Tomato Market 6. Dynamic Models of Oligopoly in Agricultural Export Markets Part Four: Market Structure-Strategy Studies 7. Generic Advertising as a Nonprice Marketing Strategy 8. Branded Product Marketing Strategies in the Cottage Cheese Market: Cooperative Versus Proprietary Firms 9. Strategic Groups, Competition, and Retail Food Prices Part Five: The Food Retailing Debate 10. Structure-Performance Studies of Grocery Retailing: A Review 11. A Response to the Federal Trade Commission/Anderson Critique of Structure-Performance Studies in Grocery Retailing 12. Testing for Market Power in Supermarket Prices: A Review of the Kaufman-Handy/ERS Study 13. The Geithman-Marion Review of the ERS Supermarket Pricing Study: A Response Part Six: Strategies in International Markets 14. Non-Cooperative Game Theory: An Application to Branded Food Product Licensing 15. Food Processing Industry Structure and Political Influence: Redistribution Through Trade Barriers Part Seven: Private and Public Decision Making 16. The Comprehensiveness of Strategic Decision Making and Its Relationship to Business Unit Performance 17. An Economic Investigation of Federal Antitrust Enforcement in the Food System
Synopsis
This book analyzes the implications of the trend toward increased seller concentration due to mergers and leveraged buyouts that have helped increase food firm stock prices 900" during the 1980s. It is an essential reading for industrial organization economists and agricultural marketing economists.

Descripción del artículo del vendedor

Acerca de este vendedor

445 North Third

100% de votos positivos8,9 mil artículos vendidos

Se unió el jul 2001
Registrado como vendedor particularPor tanto, no se aplican los derechos de los consumidores derivados de las leyes de protección de los consumidores de la UE. La Garantía al cliente de eBay sigue aplicando a la mayoría de compras. Más informaciónMás información
Welcome to my eBay Store. Please add me to your list of favorite sellers and visit often. Thank you for your business.
Visitar tiendaContactar

Valoraciones detalladas sobre el vendedor

Promedio durante los últimos 12 meses
Descripción precisa
5.0
Gastos de envío razonables
4.8
Rapidez de envío
5.0
Comunicación
5.0

Votos de vendedor (2.709)

Todas las valoraciones
Positivas
Neutras
Negativas
  • 1***b (404)- Votos emitidos por el comprador.
    Últimos 6 meses
    Compra verificada
    Item came in very good condition and as described. Packaging with bubble wrap was great to protect items. Shipping speed as expected for USPS Ground Advantage. Great seller and I would definitely buy from again!
  • e***h (23)- Votos emitidos por el comprador.
    Últimos 6 meses
    Compra verificada
    Containers were were exactly as described in the listing, brand new, in original packaging, and in excellent condition. Fast shipping with care taken that the containers weren't damaged during shipping. Would purchase from this seller again.
  • o***s (156)- Votos emitidos por el comprador.
    Últimos 6 meses
    Compra verificada
    Excellent transaction ! As described, well packaged, timely delivery, fair price!