Social Media Marketing : A Strategic Approach by Debra Zahay, Krista E. Neher, M

Sanford's Son
(2612)
Vendedor particularRegistrado como vendedor particular
Por tanto, no se aplican las normas de protección de los consumidores derivadas de la legislación de la UE en materia de consumidores. La Garantía al cliente de eBay sigue aplicando a la mayoría de compras. Más información
USD80,00
Aproximadamente68,91 EUR
o Mejor oferta
Estado:
Nuevo
Respira tranquilidad. Se aceptan devoluciones.
Envío:
Gratis USPS Media MailTM.
Ubicado en: Naugatuck, Connecticut, Estados Unidos
Entrega:
Entrega prevista entre el vie. 5 dic. y el mié. 10 dic. a 94104
Calculamos el plazo de entrega con un método patentado que combina diversos factores, como la proximidad del comprador a la ubicación del artículo, el servicio de envío seleccionado, el historial de envíos del vendedor y otros datos. Los plazos de entrega pueden variar, especialmente en épocas de mucha actividad.
Devoluciones:
14 días para devoluciones. El comprador paga el envío de la devolución..
Pagos:
    Diners Club

Compra con confianza

Garantía al cliente de eBay
Si no recibes el artículo que has pedido, te devolvemos el dinero. Más informaciónGarantía al cliente de eBay - se abre en una nueva ventana o pestaña
El vendedor asume toda la responsabilidad de este anuncio.
N.º de artículo de eBay:113690158774
Última actualización el 18 ago 2021 04:46:23 H.EspVer todas las actualizacionesVer todas las actualizaciones

Características del artículo

Estado
Nuevo: Libro nuevo, sin usar y sin leer, que está en perfecto estado; incluye todas las páginas sin ...
ISBN
9781305502758
EAN
9781305502758

Acerca de este producto

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
1305502752
ISBN-13
9781305502758
eBay Product ID (ePID)
219750798

Product Key Features

Number of Pages
400 Pages
Language
English
Publication Name
Social Media Marketing : a Strategic Approach
Publication Year
2016
Subject
Marketing / General, Web / Social Media, E-Commerce / Internet Marketing, General
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Business & Economics
Author
Donald I. Barker, Debra Zahay, Melissa Barker, Nicholas Bormann
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
10.8 in
Item Weight
27.3 Oz
Item Length
0.7 in
Item Width
8.4 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
College Audience
LCCN
2015-960964
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8/72
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
1. The Role and Importance of SMM.2. Goals and Strategies.3. Identifying Target Audiences.4. Rules of Engagement for Social Media Marketing.5. Social Media Platforms and Social Networking Sites.6. Micro blogging.7. Content Creation and Sharing Blogging, streaming video, podcasts, and webinars.8. Video Marketing.9. Marketing on Photo Sharing Sites.10. Social bookmarking and news aggregation, collaboration.11. Content Marketing: Publishing Articles, White Papers, and E-books.12. Mobile Marketing on Social Networks.13. Social Media Monitoring.14. Tools for Managing the SMM Effort.15. SMM Plan.Appendix: Sample SMM Plan XYZ Coffee.
Synopsis
Prepare for a successful career in social media marketing or a related field with the unique emphasis found only in SOCIAL MEDIA MARKETING: A STRATEGIC APPROACH, 2E. Each chapter in this popular book includes a section on creating a personal brand, which is useful to current or future professionals at any stage of career development. This edition emphasizes how to use social media techniques, detailed in the book, to develop and maintain a strong personal brand. Helpful discussions also address a full range of online and offline elements you can use to create a viable personal branding strategy. You learn how to use graphical concepts to structure and strategize within what is otherwise a chaotic social media milieu. This edition summarizes many of today's best practices for marketing activities on social media platforms to assist you in functioning most effectively and dealing with the rapid change that is a hallmark of social media.
LC Classification Number
HF6146.I58

Descripción del artículo del vendedor

Acerca de este vendedor

Sanford's Son

100% de votos positivos1,1 mil artículos vendidos

Se unió el ago 1999
Suele responder en 24 horas
Registrado como vendedor particularPor tanto, no se aplican los derechos de los consumidores derivados de las leyes de protección de los consumidores de la UE. La Garantía al cliente de eBay sigue aplicando a la mayoría de compras. Más informaciónMás información
Everything imaginable that mom & pop could have accumulated over the past 60 years!
Visitar tiendaContactar

Votos de vendedor (642)

Todas las valoracionesselected
Positivas
Neutras
Negativas